Malleh's

Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela Halvorsen - 27 september 2011 12:04

Slutade ungefär 10.45 ? för skolan har råkt göra lite fel med schemat. Står att vi skulle ha två studeipass och sen anatomi med samma lärare. Men den läraren visste inte om det.. Så det blev ingenting!!

Men ni sitter jag i skolan, lånat en dator av skolan. Så har precis skrivit ett kapitel om boken om mig själv. Så det är ju bra! men insåg precis en grej. Hade en annan data igår.. och så loggade jag in MED samma inloggningsgrej på en annan data. men mitt förra dokument finns intet?! får snacka med en lärare sen!!


JA, ville bara uppdatera lite. Har fottat massor i från skolan idag. HAr fått massor med hjälp av mina kära små vänner! Så det kommer bilder här och sen ett helt album på fejjan! Nice ..


nej, nu ska jag gå möta min lilla Emma, och handla och fika lite! myspys!!

Ses senare sen!


Kisses

Av Mikaela Halvorsen - 26 september 2011 21:32

Snodde den här från Deniiiinse.. HIHIHI!

1. vad heter du? -  Malleh (Mikaela)

2. har du snusat? - Kick up snus!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Nä

5. har du kysst någon den senaste månaden? - ja :)
6. har du blivit dumpad? - Ja
7. har du blivit slagen allvarligt? - nej.
8. tar du droger? - Nej!
10. hatar du någon? - ja! Hårt ord, men tyvär!
12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja
13. har du djur? - Ja
15. hatar du dig själv? - nej
16. gillar du orange? –fyfan!

17. har du nån sjukdom? - bajssjukdomen.. nej! :)
18. har du skämt ut dej för den du gillar? - hahah, ja!
20. har du en plattång? - alla äger väl en, men använder den gör ja ej.
21. har du en bror -  Martin<3
22. har du sjukt bra humor ? - BRa är det nog!

24. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej
25. tycker du om hästar? - Maräng i mitt hjärta! - JA!
26. har du en hund? - ja<3
27. har du skilda föräldrar? –  ja, men inte min biologiska far.. :)
28. har du gått på simskola? - ja
29. har du sagt bög till en kille? - tror det.

30. har du sagt fitta till en tjej? - Ja
31. har du fuskat på något ? - kanske?

32. har du en teve på ditt rum? - yepp
33. har du lunar? - Nej
36. har du bruna ögon? - Nej :(
37. gillar du att fotografera? –  Love it!
38. har du sett dig själv brinna? - ja, såg mig själv brinna, men har inga brännskador?

39. hjälper du dina vänner? – När dom behöver mig!
40. gillar du tacos? - Ja
41. gillar du grisar ? – gulligull!

42. har du dansat? – älskjapp. men ingen succe!
43. har du spelat fotboll? - Nej
44. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet?- Ja
55. kan du stå framför spegeln i timmar? - nej.. :P
46. har du ätit sniglar? – Nej tack !¨

47. äger du en locktång? - en.. haha hundra!!
48. gillar du att tugga tuggummi? - Ja
49. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - Yepp

51. hatar du falska vänner? – Ja
52. gillar du att räkna matte? -  ibland faktsikt!
54. Har du gråtit inför en vän? - Ja
55. kan du sjunga? - ja men inte fint! :)
56. Har du sett nån dö? – har sett en typ en timme efter?
57. säger du vad du vill? – oftast
58. Är du smart ? - absolut!

59. vad är ditt hela namn? - Mikaela (Malleh) Dagny Elisabet Lahja Halvorsen Yrsén<3
61. älskar du sommaren? - ♥
62. älskar du vintern? –  liiite
63. har du mer än 6 par skor? - Ja..
64. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ja..
65 har du hoppat ut ifrån ett fönster? – nej?

66. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - ja<3

67. gillar du att städa? - hahahah!

68. gillar du att sova länge? - sooova!

69. har du vart med om en olycka? - beror på ordet olycka
70. är du förvirrad? - kan hända

71. har du mer än 6 par byxor? - Ja
72. har du förlorat en vän? - Ja
73. gillar du att shoppa? -gillar att handla när jag vet vad. Annars nej.
74. har du varit i paris? - Nej 
75. gillar du ormar?- usch!

77. har du lagat mat? - Jaaa
78. är du klantig? - ja haha
79. har du mer än 20 låtar på din data?- typ två XD

81. sminkar du dig innan skolan? - Ja
82. har du träffat en kändis?- Ja
83. har du mer än 7 par nagelack? - Ja, eller?
84. har du busringt? - inte själv men varit med
85. har du skällt på din bror? - Aldrig<3

87. har du velat göra saker men vågar inte?- hela tiden. Fegpotta här! ;)
90. vill du bara bort ibland? - in i mina drömmar ibland

91. har du tältat? - Ja. Minnen! Satu,minns du?
92. har du bränt dig? – Ja
93. har du lekt med levande ljus ? - nej

95. skäms du ibland? - nån gång
96. bor du i skåne? -  Nej
97. gillar du hip hop/rap musik? - nja..

98. är du på sista frågan nu? -  eh.. nej

99. var detta en meningslös fråga? -ja.

100. har du flygt flygplan nån gång? - japp!

101. har du kul just nu? nej..
102. är du blyg- det är bara förnamnet! ;)




onödigt men tidsfördriv!!


Sov sött my babes!

Av Mikaela Halvorsen - 26 september 2011 20:11

nu ska jag dela med mig av en sak.. någon dag här ska jag bygga en parodi på Kissie. Fy vad roligt!!


Nej men nu ska jag kolla idol. Slänger in ett inlägg imorgon bitti kanske! :)


kisses

Av Mikaela Halvorsen - 26 september 2011 15:04

Tenixen!

En jävla bra dag är det idag, eller var det. Skolan flög på som en liten vind. sista lektionen var så jäkla kul. Garva som fasiken!

Hade grupparbete i en lektion som är 2 timmar lång.. så många gick hem och *jobbade* tillsammans.. Men min grupp och annas grupp var kvar. Och från ingenstans började alla snacka om sex och fyllor. Så roliga grejer fick man höra..

Som att en sprungit naken runt ett hus.. ?! Tror den personen fick höra det minst hundra gånger under en timme!!


Sen kom denise på en ställning som skulle vara jättebra.. och så försökte hon förklara den. Men många förstod inte.. Så då fick anna ställa upp och vara assistent! Asså fyfasiken vad roligt det var!!


jani! jäkla kul har man, Tur att man hittat så fina och roliga människor! :)


men nu ska jag glo sista avsnitten av 2 and a half men! :)

Kisses!

Av Mikaela Halvorsen - 25 september 2011 13:08


   

Av Mikaela Halvorsen - 24 september 2011 19:54

hej allihopa!

Nu är jag redan hemma igen! Varit en jätte trevlig dag i småland!

Var ju på dop, och träffade massor med släktingar eller mina släktningars släktingar?

hehe!

Kommer massor med bilder.. eller ah.. typ bara några av alla.. orkar inte lägga in ALLA bilder direkt! :)

Har haft det super trevligt men nu har jag väldigt ont i kroppen så..

Har sjuk träningsvärk från idrottspasset igår i magen..

Körde typ cirkels grej.. Styrketränings tävling. Gjorde 26 situps eftervarann på 1.5 minut. Rekord för mig!! Så träningsvärk, ohja!!


Många tror säkert att jag har slagit i huvudet som är med på idrotten. men för första gången i mitt liv kan jag säga att idrotten är rolig?! :D


nej men här kommer bilder!!

                      Klicka för större bilder! :)

                                             


           


Sen fanns det två små skönheter.. Mamma + dotter.. Fångade mitt hjärta! <3

                          klcika för större bilder.. !


Bjuder på två bilder också! :)

   


Hörs imorgon!

Av Mikaela Halvorsen - 22 september 2011 15:19

hallådär alla fina !

Haft en helt super dag. Fast när jag vaknade kände jag verkligen det där att.. nej vill inte!!

Men det vart en bra dag i allafall. Slutade redan 10.45 fick en hem uppgift så studiepasset och skapverk nr 2 blev inställt.. (hade med det och göra)

åt lite lunch, sedan gick vi ner till centrumet.. Gick in i lite affärer sen gick jag. Roger hämtade upp mig så jag kunde handla nya skor. Mina var trasiga. Först hittade jag inga.. åkte tillbaka och då hittade jag!!


Vart två par skor och sen fick jag med mig två flaskor hårfärg.. Hehe.

Kom hem, gick ut med hundarna, drack ett glas cola och sen så hjälpte jag Roger att städa bilen. Nu är den fin!!


        glömde fota min fina hårfärg med gör det senare! :)


Anna la ut den här.. Asså vad är det här?!

heeej dååå!


Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards