Malleh's

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

mumma.. kardemumma..

Av Mikaela Halvorsen - 3 oktober 2012 19:51

Måste bara berätta att när jag och Anna sätt på station och vänta på tåget drack jag vatten och samtidigt kollade åt människorna. Jag ser en snygg kille i ca 2 sekunder.. vad tror ni händer? Sätter i halsen och nästan kvävs.. kollar upp och då är han borta.. typiskt!

Min fredag blev även räddad, tack Samona!!<3

Ja, fast den kommer ju tillbringas hos en familj (ska vara barnvakt) men barnet är så litet och kommer därför sova. Vilket ger mig en massa tid att plugga på, och såklart äta godis! Mumma! Men såhär känner jag inför det som hände på tåget och på alla frågor vi har i alla ämnen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards