Malleh's

Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela Halvorsen - 30 september 2011 20:30

nu har jag precis varit ute, köpte lite mer vit choklad. J är i duschen just nu och jag sitter här. ska kolla idol sen kolla en film vi hyrde och såklart äta min fantastiska vita choklad mousse jag gjort. Får se hur det blir med ordet fantastisk.. :P


nej, men det är nog det sista inlägget för ikväll..

Så jag bloggar imorgon!

Hej svejs!

Av Mikaela Halvorsen - 30 september 2011 16:51

Nu är jag hemma. Eller ah, kom hem halv 5, på en FREDAG!

slutade tre, och johan ville att jag skulle vänta på han, men hans buss var försenad så jag och Anna satt på stationen en timme. Men trevligt  var det! :)


Jag bara måste säga det här.

När jag började på gymnasiumet hade jag en självkänsla och ett självförtroende på noll. Redan idag, hur länge,, en månad? har den ökat så otroligt, Att känns så jävla mycket bättre. är glad typ 24/7. Känner mig som en helt ny person. Jag tackar hela BF1, men mest till det jag umågs med, och extra speciellt till Anna och Nisse!

Hela min själv mår bra, åh! jag är så extremt glad idag men jag vet inte varför?!


Snart kommer J iallafall, och vi ska laga lite god mat. men först ska vi göra jeanette berömda Vita chokladmousse! Mums philibaba!


nej, ska nog gå nu! men ska berätta en till sak. Min data gick sönder och har bara stått i mitt rum. nu har jag snott mitt tagentbord och mus till massas data. De delarna var stenålder så jag böt ut dom. har saknat mina knappar! så jag kan inte sluta skriva!! :D


nej. Hej då!!

Av Mikaela Halvorsen - 30 september 2011 13:12

Nu är jag såhäääääär duktig. Har slutat och har en timmes rast tills idrotten börjar och gissa vad jag gör? jo jag lånar kvar en dator och pluggar. tog då en pause för att kunna blogga till er! Skriver om boken om mig själv här på datorn. Har redan skrivit 5 kapitel under en timme. Tummern upp eller vadå?! :D


  Den här underbara lilla människan till höger ska ju ha ett barn. Hon är i femte månaden tror jag? Och hon ska få en liiiiten pojke! Fy vad kul och gulligt!! :D är så glad för hennes skulle. Vill ni läsa mer om hennes graviditet, följa den och se små gulliga bilder om hennes lilla son i magen? ja då borde ni klicka HÄR. Är så glad för din skull Samona! <3


Slutar klockan 15.05 idag. Så är inte hemma förrän 4 på en fredag. Mamma och dem är inte hemma då, de ska på kryssning. Så ska vara hemma själv med J och hundarna. Och min älskade mamma fyller år imorgon. Så hon ska få en liten present i morgon när dem kommer hem!


Nisse kom i morse och bara gissa vem jag pratade med idag på väg till skolan?! ... och philip, han sa att han växte upp med dig!


Vet ni hur länge min hjärna snurrade och arbetade innan jag fatta vem det var?! typ en timme.. jag kunde verkligen inte minnas någon philip. hahaha trög, ohja! :D


Så jävla roligt, Nisse och jag känner typ alla tillsammans.. alla vi typ känner, känner oss båda. Real cool!


Nej men nu ska jag prata med mina små bruttor och kanske plugga vidare? ja, låter lite bra! :)


Hej då alla fina människor på planeten Mars!!

Av Mikaela Halvorsen - 29 september 2011 18:23

hade vandring idag.. kill me please!

skavsår på alla tår? ont i varje kropp, huvudvärk som vägrar försvinna. Somnade en timme när jag kom hem.. men är sjukt trött fortfarande!

JA, när man mår såhär bra ja då vara det bara att sätta igång och bädda sängen, byta alla lakanen. Vika ihop täckerna jag inte skulle ha. Sen plugga med huvudvärk.. fyfan!

Orkade bara skriva ut filmrecensionen och har nyss skrivit engelska läxan. Something that only has value for me. Heh!

Borde egentligen skriva lite i boken om mig själv. Men nej.. gör det lite i helgen. och sen hoppas jag man får lite tid i skolan liksom?!


nej.. nu orkar jag inte mer. Ska lägga mig, slå på två och en halv män och förhoppningsvis inte somna ännu!


Nattie !

Av Mikaela Halvorsen - 29 september 2011 08:52

Första gången jag hinner skriva ett morgon inlägg.. Brukar aldrig hinna det!

Har förberett min ubergoda matsäck och ska snart gå till bussen!!


Bloggar mera när jag kommer hem som är.. ? jadu.. bra fråga.!


Hehe

C YA!

Av Mikaela Halvorsen - 28 september 2011 21:02

ojoj..

Jag är helt enkelt beroende av ninja fruit.. Vann över två av min vänner.. HAHA!

Söndagen den 9 okt, ska jag vara nagelmodell kl 11. En elev som ska göra. Så får se hur det blir!

Ska ta mig dit också, men det är bokat och klart!! :)

har ju ute dag men vet inte riktigt vad jag ska ha på mig för skojj..

Blir väl jeans och tröja.. :P


har inte alls mycket att säga. Ska gå och äta lite äcklig medicin nu.. mums elleR?!

NEj, ska krypa ner och börja på 4;e säsongen med 2 and a half men! :D


pusss på dom!!


just ... måste koka ägg också..


HEJ DÅ!

Av Mikaela Halvorsen - 28 september 2011 17:01

ja ni allihopa. nu måste ni ju vara riktigt nyfikna på vad jag menar med kaos?

Det var det i skolan idag. först var det mellan två människor sen la sig bara fler och fler i. Men inte jag. Gillar inte att lägga mig i saker som inte angår mig!

Så dagen var sådär idag. Hade ju mina brudar men.. hade grupparbete och jag hamnade med alla jag inte kände.. liksom vadå typ pinsam tystnad var 5:e minut?


Menmen.

Engelska check-upen gick suveränt! kunde allt, förhoppningsvis!

Slutade halv två, så jag gick med tre brudar till station. Men en gick till sin far, två åkte med tåget som kom på engång, Så där satt jag alldeles själv. Till Min räddning kom. Nisse och alla de andra. Oh på gud, ni skulle sett hennes min på stationen när vi såg några!!

HAHA! Hade en väldigt trevlig konversation på hemresan med henne!


imorgon har vi frilufsdag (?) börjar vid 10 tiden, och har bara med mig en enkel och god lunch. Inge krångel här inte!

Ska leta fram min gammla Höst/vinter jacka. Ska snart ut en sväng med J och prata lite! :) Blir lite kallt fram mot kvällen så bäst att sätta på sig den! :)


Nej, men ha det så trevligt! :)

Bjuder på en liten gammal och fin bild!    

Av Mikaela Halvorsen - 27 september 2011 16:52

sådär hemma igen.

Fick med mig present till mamma, och chailatte +chokladboll i magen. :)

Massor med skratt och snack. Roliga tit i affären. ÅH vad roligt jag hade det!! :)


Här kommer en bildbomb !!

                                            


jadu.. vilka människor!


ska till johan ikväll. ska fixa mig liten nu.

HAr skolfoto imorgon så fullpacking så jag kan fixa mig i morgon!! :)


Ses sen!

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards