Malleh's

Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela Halvorsen - 21 september 2011 21:58

sådär.. kakan är klar och nästan uppäten. men fan va ful det blev! vart så jävla misslyckad!!


    hmm.. bättre lycka nästa gång!

Kommer även två till bilder och sedan två videos.. SKA INTE GLÖMMA DENNA GÅNG!!

  massa saker att göra..   då ser man ut såhär.. :P



ni vet chris medina.. här är en hälsning..

och nu kommer en till. Så fint! <3



nu ska jag gå och sussa.. skola imorgon!! Kisses!



Av Mikaela Halvorsen - 21 september 2011 21:10

sockerkakan står i ugnen!!! :D

allt jag ville dela med mig om..

Av Mikaela Halvorsen - 21 september 2011 18:31

Längesen.se eller vadå?

jani, nu har jag lite & göra men jag ger lite av min tid till att få er att ha något att göra. Snällt va?

Satt precis och pluggade på hemuppgiften vi fick idag.. ska bara intervjuva mamma sen. Sen ska jag också skriva lite på boken om mig själv så jag INTE hamnar efter.

K.A.N.S.K.E  skriva lite på engelska uppgiften (som är till nästa fredag) .. men vill ju bli klar!

ja vi får se. 2½ men hjälper mig iallafall så jag inte somnar med böckerna!

Coolan också såklart<3


Var hos Samona idag, fikade med Tea och kakor samt kollade på True blood. Myspys! Mycket skratt också! Sen började hon helt plötsligt känna sparkar imagen.. men dom tog aldrig slut? ;)

Fick även med mig två böcker så bara att börja läsa dåda!!


hahha,, måste få A i svenska. Lär ju mig hur mycket som helst genom att läsa alla dessa böcker!!


nej.. nu ska jag gå och döda min hjärna. C YA!

Av Mikaela Halvorsen - 20 september 2011 16:32

Titta vad min gulliga styvpappa köpte hem igår. Han köpte två och jag åt tyvärr upp båda. Sorry mamma att du inte hann få en!

men dem var jättegoda utom en grej.. det var ärtor i ?! dem va inge goda!


    mumma! hihi!

Av Mikaela Halvorsen - 20 september 2011 13:45

hallå där alla mongos.. nej skojja bara!

Idag har jag haft det en skit bra dag!

vet faktiskt inte vad som gjort den så bra den bara blev det!

Men natten var fruktansvärt jobbig.

Somnade ungefär 00 inatt, då jag inte var ett dugg trött. Men sen vaknade jag superstressad klockan två, och kollade mobilen och min hjärna sa att klockan var över sju. Så jag tände lampan och satte mig upp. Kollade på väckarklockan och då var den två. Samma sak hände klockan 3. fast då hade jag glömt att släcka lampan så jag släckte den och somnade om. Klockan fyra vaknar jag igen av att * JAG KOMMER FÖR SENT* sen insåg snabbt att jag inte skulle upp. Vaknar senare 25 minuter igen! sen klockan 5.. men då var mamma och de uppe så jag kunde inte somna om på en halv timme. Kollade klockan sista gången 05.20 så.. ah. Sen vaknade jag av att jag faktiskt skulle upp.. liksom hur skumt är inte deT?!


Men men, hade de skjukt trevligt. Drack kaffe på morgonen på jag var lite CRAZY GIRL under dagen. Alla måste trott jag va ett mongo..

heh!


ja.. men jag var varit duktig och vikt tvätt!

Ska strax städa rummet också. Men slänger in0 lite bilder på mig och en vido som visar vilken humor jag har just nu..


        såhär såg jag ut i fredags när jag duschade och hade klätt på mig. Kollade i spegeln och såhär vacker var jag!


        DAgens look och ah.. lite leek bilder..

såhär mongo är jag just nu!


nej men ha det så trevligt!! Det ska jag ha i dag och speciellt i morgon!! :D

Kisses!

Av Mikaela Halvorsen - 19 september 2011 20:38

oh ja.. ibland!

bjuder på lite bilder!

Sen ska jag gå och kissa innan jag gör på mig!

 

    lyckades med en fiskbensfläta på mig själv!

     

Av Mikaela Halvorsen - 19 september 2011 17:57

Åh.. så himla glad!!

Schoolsoft har inte hunnit ändra betygsystem grejen.. Så där fick jag MVG på min bildanalys.. vilket betyder att jag måste fått A eller B i det nya betygsystemet? ÄR jag lycklig eller vad?!


Idag kom jag hem från skolan och så åkte jag med Roger till Jakobsberg (igen..) för att handla en dop present.. Riktigt fin en vart det! :)

åkte även till Donken.. Mums! Tog en latte på vägen hem.. Brände tungan det första jag gjorde.. men gud så gott det var. Så längesen jag drack kaffe asså!


Skolan var riktigt bra idag. Speciela Sv1/kommunikation +studiepass lektionen. Kollade en film.. minns inte va den hette. Men så jävla bra!!


har faktiskt lite bilder från helgen. när jag lekte lite ego i spegeln.såg det idag. Men laddar in dom senare. Nu ska jag gå och fortsätta vara lycklig!!

Av Mikaela Halvorsen - 18 september 2011 21:28

Ja.. snart ska man upp igen för att åka till skolan.

Är trött men inte så trött att jag skulle kunna sova..

har inget roligt att skrivaom. Plus jag har inget tema för den här veckan så.. lite torka ..

Men nu ska jag in i duschen och sen kolla ett avsnitt på 2 and a half men!


Ses imorgon!

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards