Malleh's

Alla inlägg under november 2012

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt...
La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen <3

Har även fixat mina egna naglar, tyckte dem blev rätt bra!

La en rolig bild hoppas ni också skratta!
För övrigt mår jag inte så bra för tillfället.. mina ögon gör ooooont. ;( men min lilla bebis kommer ikväll ialf, mysigt <3
Ska till kiropraktorn imorrn, i hopp om att han hittar ett fel och kan fixa de. Orkar inte med smärtan i ryggen längre... Så håller alla tummar jag bara kan!

Har inte mycket mer att säga.
Men vila i frid till de två som lämnat jorden! <3

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är verkligen DEN i mitt liv. Jag älskar honom av hela mitt liv och jag tror, och vet, att min kärlek är besvarad! Philip, de är hans namn och de namnet kommer finnas hos mig tills jag dör.. <3

Ja vi är otrolig vackra på denna bild<3

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards