Malleh's

Alla inlägg under maj 2012

Av Mikaela Halvorsen - 18 maj 2012 21:12

Jag är så trött på den här hålan jag bor i. Jag bor i Bro, byn som gud glömde kan jag lova! Där mest narkotika finns i år tydligen (enligt tidningen).. Där mest svaller och skitsnack går! Och jag är så fruktansvärt trött på dem! Personerna som skvallrar också, blir dem inte trötta på att springa som springpojkar till alla och berätta allt?!

Nej, vill bara komma härifrån ett bra jävla tag. 


Längtar tills 4 augusti då jag bussar ner till frankrike och är borta i 10 dagar (tror jag) LÅNGT härifrån ialf. Och till mitt sommarjobb, träffa underbara barn och komma igång med att bli vuxen. Snart dags för körtkort också, gud så jag längtar! Längtar efter att få vara vuxen, ha mitt jobb och mitt alldeles egna place.. Många vill  vara kvar i ungdomen och ha de kul. Men jag vill fanemej bara bli vuxen. 


Var hos min far igår, satte dit fyra nya lampor. Men blommorna var helt vissna och ogräs överallt??!?!?! vart lite ledsen över att dem inte skött den bättre. Men vi pynta till den en aning. Det är där min pappa ligger, min alldeles fina urgulliga, den allra bästa pappan. Fast av någon anledning finner jag inte ro när jag är där, jag känner inte att jag hör hemma där. Inte så som jag skulle vilja känna.. :/


Alla vill ha en alldra bästa vän, en själsfrände. Jag hade en, förut.. min alldeles egna fina tjej. Men vi separerade, om man nu kan säga så, 2009. Vilken är tre år sedan och de är synd. Men jag fann även en ny. De tråkiga är att personen är flera år äldre än mig och känner inte alls samma sak. Men med henne känner man sig hel på något sätt och hon förstår mig i alla situtioner, vilken är as härligt. De är nog den ände jag kan prata med om allt.. Förutom min älskade kille.


känner att de vart hundra olika känslor här. Men igår bakade jag och min Johan fem olika kakor. Eller mest jag....... och idag var jag först på Waynes med Samona och Emilo, sen tog vi en  promenad till rusta, toys R us och barn*** venne vad den heter.. Åkte hem till henne när vi hade lite kaffemys och sen bebis mys. Även Mannen Robert kom hem och hann ha lite kaffe och bebis mys med oss :) Fick även ett kort, ett riktigt kort, på mig och Emilio, så nu ska vi köpa ram och hänga upp!! :D


 kakor doppade i grönt socker..   i gult socker..   kanel och socker..    chocolate chip cookies..     mormors syltkakor.. :)  Klicka på bilderna för att få större :)


Av Mikaela Halvorsen - 8 maj 2012 22:28

Nu var de verkligen sjukt längesen.. 10 dagaar tror jag, sen jag skrev. Känns som igår? Inte så speciellt mycket har hänt. I helgen var jag iväg med killen och hans lillesyrra till grönan. EN timme i biljettkassan.. MER än EN timme i mat kön.. sen var de dags för LMFAO. NAJSS!! Sen åkte vi lite och sen hemfärd. HELT slut när jag kom hem!

Lördagen var rena rama slappar och tjockisdagen för mig och johan. Åt bara gott, jordgubbar med vanilj visp <3

Mumma! gjorde även Nacho tallrik till middag. 

Söndagen bar vi åt min bror, på 2 års kalas, och träffa syskonen sen ett år tillbaka. De är så kul, alltid lika varm i hjärtat efteråt. Johan sa att när min bror sa till alla att jag var hans lillasyster, lös jag upp som F*N. Hihihi!


Hamnat i en fasad som har mycket funderingar och tänker rätt mycket. Humöret pendlar och sådär. Känns som att de händer så mycket runt omkring mig, men de händer ingenting. Så de är lite, lite bloggande nu. Men de kommer nog tillbaka snart. Solen är här, och laddar mina batterier!


Gjorde naglar idag :)

  Nöjd nöjd. 


Skriver mer än annan gång!   

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards