Malleh's

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela Halvorsen - 30 mars 2011 20:01

ah.. Älskar honom .. många vet vad som hänt..

          du var det finaste som fanns! <3

Av Mikaela Halvorsen - 27 mars 2011 20:48

Hejhej alla läsare, söndag redan ?!ah, idag har jag varit med hanna, Emma och Älsklingen.Bara glott film och haft det allmänt mys.fort. inte på bästa humöret menmenDag 18 – Ett ögonblick..ett ögonblick jag verkligen minns är första gången, och första kyssen med Simon :) Måste sprina.loooooooooooove//Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 25 mars 2011 19:04

Jag lägger all skit på dig, ja. Men så fort du faktiskt har gjort någonting som är fel, så vänder du på det som om allt är mitt fel. Jag kommer inte heller orka stå fast vid oss, om allting kommer fortsätta så här. Jag älskar ju dig. INGEN TAR ÅT SIG!Sitter i soffan och kollar film, inte på humör. Hörs imorgon

Av Mikaela Halvorsen - 25 mars 2011 17:35

ja, rubriken säger allt. Veckan har verkligen sugit. Hänt hundra miljoner saker!! 
Och just nu är jag så in i helvetes jävla arg på en person.. Allt människan gör är att vara ivägen! Allting cp sig.. Och jag skulle ha åkt men emma nästa helg och köpt present till Bby, och gått runt .. Men vet ni? Inga pengar på kontot har kommit så det blir inte av.. Så jag vet inte hur jag ska lösa det här!


Åh, jag är bara på så himla  dligt humör.. Jobbade igår, fast jag egentligen bara ville vara hemma och sura.. Och ska jobba i helgen också, Men vad glr man inte för pengar?


Orkar verkligen inte inderhålla er med att blogg.. Så Hoppas ni har haft en bra vecka ialf.. 



loove

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 22 mars 2011 18:38

Jadu, Nu sitter jag med Hanna hemma hos Simon. Precis käkat god kyckling :)

Snart klar med mina bebis byxor på slöjden och nu kom ja på att jag har ju en liten pluttig Alvin att ge dom till.. Fast han kanske är förstor.. Men Syrran får ju barn snart så kanske hennes lille bebis? :)


Ska  nog gå till min andra Syster Samona och låna film hon brukar alltid ha roliga filmer jag inte sett ;)


så, har inget att mer att tillägga. 


looooove

//Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 21 mars 2011 16:22

Jadu nu var det måndag igen. Idag kom jag inte till skolan förens  11:15 ithink var hos en optiker. ^^ Men sen rullade dagen bara på, har frusit hela dagen och faktiskt inte känt mig så himla bra.. :/


Menmen, sitter nu hemma hos simon, ska strax ta något att äta. Sen ska vi åka till sundbyberg och prova på MMA. Får vi se hur det blir! 


Har inte så mycket att skriva om men Sitter och lyssna på massor av bra musik! :D


Men 

loooove

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 20 mars 2011 14:52

Gud vad lcklig man är, så himla fint väder!! 

jättevarmt ute. Sitter just nu hemma hos Simon med Emma och Johan  

Inte så jätteskoj för simon sitter bara och spelar tv spel :P

Och johan bara flummar med oss andra ^^ 

Men tror nog vi vat överens om att gå ut och handla glass ,är jättesugen på en isglass  det fina vädret. Och så lånar jag nog Emmas kamera och fottar :D 


hm.. 


Dag 17 – Den här månaden


Den här månaden har varit bra och dålig. Det var ju pappas fyra årsdag och sen så fick jag ju träffa några av mina syskon igår. Men de har även varit lite kämpigt, skolan har varit jättehård. Massor av prov och läxor och ah,, gud vet allt! ^^




Hade ialf supermysigt igår! Fick träffa min brors lilla kille, Alvin. Så himla gullig! Och hans tjej My Bakade giganiska bullar som var så himla goda! Jag typ dog! 

Och Hanna är med barn och magen var jättestor och mysig. Och frida, gus var roligt det var att få träffa henne!


nu ska jag vara social.. 


loooove

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 19 mars 2011 15:34

Gud jag hade världens bästa fredag igår!

Jag följde med Emma hem efter skolan  igår och sov där. Vi bakade god paj och den var verkligen god ;)

Vi snackade massor igår, om exakt ALLT! Så jävla skönt, har inte pratat såhär på länge. Och så Kollade vi film, käkade tacos och emmas brända popcorn (A) och mumsig digestive choklad :D

Vi började se Fish tank men den typ sög så vi stängde av, och sen satte vi på I spit on your grave. SÅ HEMSKT!

gud, ah..

Sen hela morgonen bara ägde! Hade så himla fun!!


men nu har jag duschat och så, och vet ni?! Ska träffa några av mina syskon ikväll, eller ah, snart! SÅ JÄVLA UNDERBART!

I'm so happy!!   


men måste fixa mig,


loooove

// Malleh

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards