Malleh's

Alla inlägg under juli 2012

Av Mikaela Halvorsen - 11 juli 2012 22:10

Idag har man varit på äventyr, hade en helt otrolig dag idag! Följe med pojkvännen, hans lillasyster och far till historiska museét och sen vandra vi omkring i gamla stan. Mysmys!

Åkt inlines och cyklar idag, ska strax göra lite hantlar också. Vet inte om jag skrev det men följ mig på instagram : halvooorsen

Kloten blir det att föla med pojkvännen och hans familj till Enköping för att bowla..

Av Mikaela Halvorsen - 9 juli 2012 16:43

Haha, tog några dagar men nu är jag här! Hänt i sommar? Själv har man sommarlov ny, äntligen! Har köpt mig en ny telebobo, en HTC sensation xl. Har skaffat mig instagram.. halvooorsen så nu ska alla följa mig!
Tagit mitt första dopp idag också.. kallt!

Av Mikaela Halvorsen - 4 juli 2012 15:49

Oj nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Så vad har hänt i mitt liv sen jag skrev sist?

Hm.. Ja, har sommarlov nu. Eller inte mycket lov inte, har sommarjobb på en förskola. Är inne på min tredje och sista vecka nu. Med underbara barn!

Solen har börja komma fram och hela min själ fylls med glädje!

Gör fortfarande naglar, dem kan man se om man söker på mig på fejjan : Malleh halvorsen Yrsén

Eller går in på min dayview: Abuba


Håller på för fulla puckar att bli blond, men de går inge vidare.. Är bara blond i botten, resten är orange. Och vill fixa det innan jag drar till Taizé. Ja, idag är exakt 32 dagar kvar (om man räknar med idag) och jag är sjukt taggad. Känner att jag redan måste börja packa och planera men de finner jag ingen tid eller lust med. 


Igår fyllde min underbara vän år, 16 bast! Hurra hurra! Det "firade" vi med att hon jag, simat och anna drog in till skansen, kollade lite djur och sen såg allsång på skansen. Hennes favoritband dead by april spelade där, så det såg vi. Drog till donken innan vi åkte hem. Slut tjej var man. Kom hem 23.30 och skulle upp 07.00 ...... Zombie here i am. 

 


Vad har mer hänt? Nej ingenting skulle jag tro. I helgen får jag mitt riktiga sommarlov, Då ska jag njuta som bara den! I slutet av juli köper jag även min  älskade telebobo! 


Ah, tror det var allt för den här gången! Kanske skriver jag redan i morgon, eller kanske nästa år.. Med mig  vet man aldrig!

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards