Malleh's

Alla inlägg under juni 2012

Av Mikaela Halvorsen - 8 juni 2012 23:57

Nu har jkah inte skrivit på bra länge i den här bloggen, men vem fan bryr sig om jag åt en macka, köpte nya trosor eller vilken solkräm jag använder? Jag är inte modeintresserad, eller en kändis. Så vad finns de att läsa här egentligen,. eller att skriva om? Tror folk är ganska trötta på naglarna jag gör eller bilderna jag tar, för det är  typ allt jag uppdaterar om. 

eller har jag fel? Har sån bloggtorska som jag inte haft på århundrade. Sen gör jag en sak nu, jag inte gjort på den här bloggen. Jag tänker skriva av mig, hur värdelöst de än är. Read it or not. Don't ask anything after..

Min blogg, och jag känner att folk borde få veta lite mer om mig och mig inuti.'


Jag är så trött på saker..  Trött på hur folk behandlar än, hur man alltid måste behandla andra.

HAN, just hani (säger inga namn, you know who you are<3) går i en klass med en tjej jag seriöst HATAR, fast jag aldrig träffat henne.. Men hon har allt de där jag vill ha. hon har det många vill ha, den snygga kroppen, vacker hy, gudomligt fint  hår. humorn, lätt att skoja med och alltid på topp.. En människa jag aldig sett, avgudar men fullkomligt hatar.
Hade natonella muntliga i engelska, vilket är de svåra för mig. Har lätt för att prata, jag kan prata men inte när människor hör och när de är seriöst. Hade värsta grejen i huvudet med så fort det var min tur försvann allt. Kom inte ens ihåg vad tävling hette?! de simplaste ordet man kan.. och de kunde inte jag. Jag var tvungen att fråga, 17 ½ och är tvungen att fråga den simpla frågar. är man inte dum då?
Så känner jag.. När jag sen ska berätta hur de gick och varför degick så, då fattar ingen? ingen förstår hur de känns? Alla säger bara : du hade bara behövt göra sådär, du behövde bara gjort de där.. BARA hit och BARA dit.  Det är fan inte bara.. För er kanske.. men då finns de säkerligen något där ute ni har svårt för eller inte kan när ni är nervösa, då ska jag gå och säga BARA hit och BARA dit.
Bro, vad är det för skithåla? Rykten hit rykten dit.. vad är sant och inte? vet ingenting längre. Och vad har hänt dig? Killen med största drömmarna, hur många mål i livet som helst. Personen som man alltid för komplimanger för att han var charmig och trevlig osv.. vart fan tog han vägen ? Borta som sanden i en storm. Vart tog glöden, målen och alla drömmar vägen. Har du bara slängt iväg allting?! Satsar du hellre på skit än att fyller upp allt du någonsin pratat om?! jag förstår verkligen inte någonting, vad händer egentligen med människorna idag.. ? Trött på att leva här, bryr mig inte om själva rykterna,bara så patetiskt att en prata om en? Det kommer ju ändå fram och jag är så trött på att höra allt. 
Nog om de.
Folk anser mig som dum just i de här.. betyg. Vi har ju börjat med A till E.. ävenF som är ickegodkänt. Om de finns äldre, alltså 5 till 1. Jag ligger i UNGEFÄR i alla ämnen mellan C och B. (3 -4) Men jag känner mig så otroligt missnöjd. Aldrig haft såhär bra överhuvudtaget och blir på något sätt mer missnöjd att jag inte presterad bättre. Jag har av någon anledning en press på mig att när jag tar studenten ska jag vara i topp. A, det är de jag vill ha. Vad ska jag med allt annat till? Har så länge, inför några speciella, kännt mig väldigt utanför, och misslyckad. Att om jag inte kommer ut med det, är jag ingenting. Känner att jag måste visa att jag kan. Har så många drömmar, vet bara inte hur jag ska lyckas uppnå alla, de är nästan omöjligt! 
Vad har jag och klaga över egentligen. Har mat, tak över huvudet, en familj, en pojkvän, de går bättre för mig i skolan. livet rullar ändå på, av någon anledning. Men endå hittar man de där små sakerna i ens liv, som gör de surt. Kände att jag var tvungen att skriva och de är säkerligen ingen annan än min mamma som läst hit, Men du ska veta mamma att du är de finaste jag har i mitt liv.   
Overn N' Out. 

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards