Malleh's

Alla inlägg under maj 2011

Av Mikaela Halvorsen - 31 maj 2011 22:05

orkar inte med saknaden av någon så mycket som ja gör just nu. Gå vidare kanske är lätt för dig att säga. men hur tror du att det skulle gå för dig när du jämt är i tankar och har huuuundra frågor med iiinnnnggaaa svaaar?! vet inte hur ja ska nå fram till dig.. 



är ju hos emma nu.. åt en heeeeeel pizza? har inte haft matlust på typ 3 dagar.. men nu var ja otroligt hungrig XD men det har inte blivit något sjungande. Satte igång en film ' the bucketlist ' Helt okey. sorligt slut bara. bara att emma såg inte slutet, hon somnade på soffan ;)
menmen.. nu ska ja väl fortsätta med mitt liv .. byebye bitches. 

Av Mikaela Halvorsen - 31 maj 2011 16:53

den här låten är som handen i handsken..

Av Mikaela Halvorsen - 31 maj 2011 16:18

Tog ju piercing i går , gjorde faktiskt inte så speciellt ont me kanylen men när smycket skulle in gjorde de ont?! :O

Därimot gör det lite ondare idag.. :'( men det är sånt man får ståut med när man måste göra sånt som jag vill ^^
Men annars är det bra med mig. Träffade nämligen Anita, julian och mitko idag.. Kan ju inte direkt neka att tårar fall.. :') 

kul var det ialf.. Träffade också på Samona och Robban. Trevligt! :)
menmen.. som rubriken säger är jag ej hemma ikväll.


Är hos Emma baby. :)
Vi 'r helt ensamma ikväll, och har värsta schemat... Snart ska vi ner till centrumet, hon ska klippa sig, dra och handla, dra till pizzan.. köpa pizza och sedan hem igen.. käka, sjunga lite, film, prata lite och sedan sova ! :)
låter kanske inte värsta trevlans men det är det. För allt man gör med henne är fun! Även om man bara sitter tillsammans och gör NADA är det faktiskt roligt. För hon är helt amazing! :)


Men just nu så sitter jag och små sjunger till Bad romance medans emma sitter och pluggar lite :) Ska även försöka fota lite från kvällen , och även bilder från igår kommer imorgon :)

ska fortsätta sjunga nu! 

Av Mikaela Halvorsen - 30 maj 2011 17:38

Här är den nya piercingen :)


     


ah, gjorde lite ont men inte alls lika ont som tungan och naveln :P
gör ingenting speciellt ikväll. Kanske går ut på en lång prommis med johan och fotar lite senare :)
ah,, men nu har ja ingenting att säga typ.. Förutom att imorgon ska ja med Emma hem och följa med henne till firssan och stanna hos henne. Bara ha en chillkväll och sådära. :)
Mysigt, älskar den tjejen! Hon är fan bäst på jorden! :)


menmen.,.,

BYE!!

Av Mikaela Halvorsen - 29 maj 2011 15:39

jadu.. jag vill veta vilken av dessa tre låtar som är bäst! (: måste nämligen få reda på det (;


cover på FORGET YOU
eller..

cover på HEY SOUL SISTER
eller


så? :)

Igår så var jag hos johan, käkade lite mat och sådär. Sen kollade vi på fotboll.. Såg en heeeeel match?! omg.. hur ja orkade.. ^^ fast hade de rätt trevligt, åt massa gott :*
menmen.. idag händer ingenting speciellt. Bara chilla.. Men kan berätta att jag, imorgon strax efter 16 ska pierca mig ;) I'm so excited that i cant just hide it! :D
haha.. ah. har inte mkt att skriva.. har ingen fin outfit att visa idag ^^
men skriver mer sen.. och säg till nu att ja kan välja rätt låt! :D

 

kram på er!


Av Mikaela Halvorsen - 27 maj 2011 12:53

va inte i skolan idag.. mår inte så bra.. men har hjälpt mamma med att vika tvätten och städat i mitt rum. Duschade precis och sådär.. Får se vad dagen har att komma med.. är ju ändå fredag så träffar kanske någon ikväll ändå (A)


skriver nog lite mer ikväll ist.. har inte mkt att säga.. Like always (A)

Lägger in dagens outfit och facelook ialf :)


      yeayea... wow wow... du är så.. yeayea.. wow wow-.. haha! :)

höres bebisar!


// M

Av Mikaela Halvorsen - 26 maj 2011 22:30

hejhej. har inte mkt att skriva om idag. Var i skolan, kom hem och sen gick johan. Kom hem för en liten stund sen. Innan jag gick så busade vi lite och med världens fart och smäll slog jag huvudet i hans nattduksbord.. :'( Har en bula nu.. kommer nog inte kunna sova.


här är dagens outfit & facelook ialf.. :)


   


jaja.. nattie!

Av Mikaela Halvorsen - 25 maj 2011 20:11

hittade denna på youtube när jag kollade gamla videobloggar.. Väldigt gammal men tårarna spruta när ja såg den.. !



guud.. glömmer aldrig <3


Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards