Malleh's

Alla inlägg under december 2011

Av Mikaela Halvorsen - 31 december 2011 13:24

  Ja, gott nytt år!!

Nu har jag precis fixat mig färdigt. Bilder kommer längre ner!

Jag hoppas verkligen att 2012 har bättre saker att komma med än var 2011 har. för de året har varit en riktig Berg- och dalbana kan jag ju säga!

Hoppas de har mer att bjuda på!

Snart kommer folket hit så måste strax börja förbereda maten. Bildbomb kommer säkert komma imorgon.. eller dagen efter ;)


Fick nyss i uppgift att måla mammas naglar... SVARTA?! ojoj.. min mamma börjar bli emo...

Här är bilderna! :)


Gör alla till miniatyrer så får ni klicka för att se dem stora..


          

Så blev håret föresten. En liten mörkare röd, eller lite mera RÖTT istället för eldfärg..


Men ha det så bra! :)




(den hade inte publicerats, nu är den här)

Av Mikaela Halvorsen - 30 december 2011 21:52

Gud, kolla vilken fin blogg jag har nu!! :D

Samona gjorde denna fantastiska headern åt mig! (hon har fifflat med allt annat också) Så nu är den som superfin!

Eller vad tycker ni? :D

fick tre att välja på,

1. Den jag har nu! 

2.    och

3.  

Klicka för att få större bild!!


Vad tycks?! :D

Tack ännu en gång Samona! 


Nu ska jag kolla lite tv och sen snarka lite! 

Av Mikaela Halvorsen - 30 december 2011 20:59

Sitter med färgen i håret och måste snart springa och skölja ur de!!

Blev EN nyans mörkare röd, ni får se resultatet imorgon! :)

Så Här ser iallafall paketet ut! :)


 


Hoppas alla får en underbar kväll idag! :)

Imorgon får ni även se hur jag kommer att se ut!


Puss på er!

Av Mikaela Halvorsen - 30 december 2011 18:13

Hejsan alla underbara!

Visst är väl bloggen alldeles underbart härlig?

Det tycker åtminstone jag!

Imorgon får vi lite gäster, och har det trevligt. Vi får iallafall hoppas att det blir trevligt! :)


Om en liten stund ska jag damma lite här hemma och sen slänga i lite röd färg i håret!

Ska gå igenom lite bilder jag har på datorn och skicka lite till Samona så hon kan fixa en fin header till mig! HIHI!


Fortsätt att kolla, ju fler som kollar in, roligare blir det att blogga!

Glöm inte att slänga in någon fin kommentar sådär ibland!!


   bjuder på en halvgalen bild! :D

Av Mikaela Halvorsen - 29 december 2011 21:14

Har varit hos finaste Samona idag, Blev i tvingad jordgubbs tea ;)

Vi fifflade även med bloggen, som ni antagligen ser. Eller rättare sagt så gjorde hon de, såg på men fattade ingenting.

Men supersnällt. Nu är den fin, men finare ska den bli!! :D


Nu ligger jag i sängen och kollar på eldsjälsgalan, så hare nice!


P.s

som jag visste..

mobilen är nu sönder.. den skulle ju haft sin två-årsdag i januari... </3



Av Mikaela Halvorsen - 29 december 2011 14:16

Kan ju säga att i inlägget under finsn det två fel. Det ska vara DATORN som är på lagning.. har inte en aning om varför jag skrev tv.

Sen hetter viiisst boken ELDVITTNET och inte vattnet ........


höhö!


Nu sk jag dammsuga lite, sen drar jag moooot en friend! Superkul! :D

Ja, snart är de nyår. Längtar!

MEN de är nytt år.. jag blir ÄLDRE. ÅNGEST!


Ja, allt för mig. heido!! :D

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2011 14:09

nu slänger jag in ett litet inlägg här.

Fick massor med fina julklappar, en tv, data, min efterlängtade smörgåsgrill, plattång, ljusgrejer, bok och lite perfymer osv.

Kan ju berätta att tv var vi tvungen att lämna in dagen efter. Hårdvaran var sönder så den är på lagning just nu. De ska alltid hända mig.. Saknar redan min lilla fialotta.. :'(


Hade det jätte mysigt,


igår var jag på TYP släktmiddag hemma hos johan. Barnen var suuuuper söööta :D

måste skynda mig iväg. Men slänger in en bild på boken jag fick som snart är uppläst!!


  nu har jag två av tre av hans böcker. Nu ska de bara inhandlas ELDVATTNET! WOHO! :D


Måste rusa. slänger in något senare.


Heido!

Av Mikaela Halvorsen - 24 december 2011 20:24

sitter och bloggar från nya datan och fixar nya tven. bloggar mer imorgon

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards