Malleh's

Alla inlägg under november 2011

Av Mikaela Halvorsen - 30 november 2011 17:04

                                              Sytt själv.. :)

Ja, en bildbomb från min telefon :)

Av Mikaela Halvorsen - 30 november 2011 15:09

Hallo hallo.

Skit dag kan man säga. Kommer till skolan och ska ha matte.. läraren är SEN. Nästa lektion består av diskussioner, vilket leder till KAOZ och huvudvärk. Mentorstid men ingen av dem ha något att säga. Näste Mattelektion. HAN ÄR SEN. Det blir tjaffs i klassen om matten. Han går i genom lite sen får vi sluta en halvtimme tidigare.. Så slutade 11.35 Så tog det första bästa tåget till kungan och hälsa på mamma och farfar. Fikade lite och sen åkte vi hem! :)


Ikväll vid 19, ska jag på ett möte om frankrike resan i sommar, slutar 21.. är väl hemme någongång.

Kommer vara SLUT. Sen imorrn är det skola, sen aids mässa, plus ljus cermoni. Så är inte hemma förrän typ 5, halv 6. SKOJIGT.


Måste ut med hundarna. Heido! :)

Av Mikaela Halvorsen - 28 november 2011 18:28

kom hem rätt tidigt, vid halv tolv.

Kan ju berätta att jag kom till tandläkaren 07.54 och det var STÄNGT. Så stod där till ungefär fem över. Sen var tandläkaren försenad så ungefär 20 över kom jag in. Så dom tog kort och fyfan vad ont de gjorde!


Mina gamla lagningar är inte lagade ordentligt så nästa måndag blir dem omgjorde. Tog även någon maskin och häll på idag, började blöda och fortfarande känns de som om jag har värsta mellanrummen mellan tänderna. Men dem verkade skit bra här nere!


Åkte till skolan oh åkte hem. Gjorde en ost omerlett och två ugnsmackor!

gick ut med hundarna och slöade på soffan till 2. Gick ner till apoteket, sen VC sen hem. och då kom jag på att jag var tvungen att plugga, eller jag såg det på schoolsoft. Våran uppsatts på 5 sidor skulle vara inne imorgon?! trodde de var till fredag så jag har suttit o 2.5 timma med den. har skrivit 4. är rätt nöjd men ändå inte. känns som om jag missar något liksom.. :/


Men får hoppas på de bästa!


Så idag har jag fått ordning på:

Engelskaläxan (V)

hälsopedagogiken (V) eller halvt..

Imorrn börjar jag med novellen.. ^^

 


Men måste bli klar. chiao

Av Mikaela Halvorsen - 27 november 2011 15:23

bild BOMB!


seriöst, garva inte.. Som alla vet, klicka på en bild så blir den stor, klicka sen på next på sidan så ser ni alla stora!

Börjar med fredagen, vart tyvärr inte många bilder ;)

                               



ja.. det var den kvällen , skit trevligt! :)


Sen satus kväll igår! :)

                                                  seriöst.. fett avis!

            


skita skoj!! :)

men gör alrig om det, blandar aldrig med julmust XD


Sen bjuder jag på en bild från idag ;)


 

ignorera mitt fina osminkade ansikte..


adjö!

Av Mikaela Halvorsen - 26 november 2011 13:03

Ja, det var riktigt trevligt igår kan jag ju säga!

Käkade god mat, 'lekte' lekar, många körde ' jag har aldrig ' men läsk ;)

Var dock själv inte med, men man fick reda på massor om andra!!


Hade det super trevligt, kändes också skönt att faktiskt pratat, eller inte pratat men ändå, men en gammal trevlig vän!

Satt brevid henne vi middagen OCH blev torkad runt munnen av henne under hela middagen XD

*alla fick en grej man var tvungen att göra*


Ja, hade det skit trevligt!


Ikväll ska man på en tjejmiddag. Ska bli ännu roligare, hoppas jag!

Har LITE kort från igår, men ska ta lite ifrån ikväll också, så imorrn kommer de en bild bomb. Promise!

Nu måste jag hjälpa mamma att städa lite granna!


Kanske få i mig något också?

Yes. Hoppas alla får en skit trevlig kväll, för det kommer jag ha!


Av Mikaela Halvorsen - 25 november 2011 10:04

Sitter i skolan just nu, har inte så himlans mycket att informera om! Klockan 4 kommer Emma till mig och vi tillsammans ska gå till nyårsfesten! Blir antaglien den svarta klänningen, men vi får se om den saken! :) Håller på med kommunikation i skolan. Skrive ju om fördomar mot kvinnor, Men veti nte riktigt hur jag ska göra min presentation



Men måste ruuuusa!

Av Mikaela Halvorsen - 24 november 2011 15:28

ni undrar säkert varför? och det kan jag inte tala om förän jag vet !

Hoppas på att det blir snart!


Den 8 december ska jag och några till vara servitriser i skolan, 2.orna och 3.orna ska ha nobelfest och då ska vi servera! skojigt! :)

Imorrn blir det nyårsfest också, super bra!


Nu börjar jag redan bli väldigt hungrig, kanske ska ta och äta något? ja det låter vettigt!

Håller även på att skissa på en sak, som jag tror kommer bli skit snyggt när den är klar!!


Kiss!

Av Mikaela Halvorsen - 23 november 2011 21:24

Blir nog ett kortis kvällsinlägg!

Har drukigt två vattenflaskor nu, tror jag har lite vätskebrist. Ska nu hoppa in i the dusch!

eller inte nu, men när jag är klar!  ;)

har fastnat för Melissa horn! Så har typ sattit hundra låtar med henne på mobilen, okej inte hundra men kanske 6 :D

ja, jag överdriver ibland :*


Har fått två kommentarer här, tre på fejjan och några sms om vilken klänning! en så länge är alla överens, men väntar tills imorgon kväll! ;)

så jag verkligen får se, så kommentera nu vad ni tycker ffs!

*mamma, ffs menas i detta inlägg, "förfasiken"*


det var nog allt för ikväll! :)

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards