Malleh's

Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela Halvorsen - 18 september 2011 14:51

hallå där köp lite blåbär!

nu sitter jag vid datorn med vantar! gud så jag fryser om händerna! hahha! lite svårt att skriva faktiskt.. och jag kan berätta att det inte vart någo fotning igår. TYVÄR. kollade film på kvällen. Taken och ett avsnitt av hem till midgård typ..

sov ut lite idag. Riktigt skönt faktiskt!

imorgon är det skola och jag kan säga att det verkligen inte är något jag längtar till.. orkar inte gå upp!


menmen.. har inte alls mycket att skriva om idag.. så ah,, ska spela mitt beroende spel.. bubble island på fejjan..!


Kisses

Av Mikaela Halvorsen - 17 september 2011 19:45

ca 250g hallon
1 dl mald mandel
1 dl kokos
lite vaniljsocker
grädde
smör

Gör såhär:
Lägg hallonen i en liten ugnssäker form (om de är frysta låt dem tina upp lite först). Blanda mald mandel, kokos och vaniljsocker. Strö mandelblandningen över hallonen och hyvla sedan över smör med en osthyvel överst på "smulpajen". Grädda i ugnen på 200° i ca 10-15 minuter, tills smöret smält och "pajen" fått färg. Servera med en klick grädde!


 

Av Mikaela Halvorsen - 17 september 2011 17:15

  bjuda på sig själv i högsta grad..

Såhär går det när man dricker energi dricka så man inte kan sova på natten! man blir.. KNAS!

Ah.. snygg människa ni följer asså..

det va en. Det andra som jag ville lägga upp dom är gamla funkade inte och så råkade jag radera som på telefonen också. Får nog bli att jag tar nya så jag kan bjuda på mig själv ännu mer! Men ah, här är mitt riktiga jag!

Av Mikaela Halvorsen - 17 september 2011 16:46

vaknade av det fina vädret idag. Gick ut och kände ingen som helt höst känsla. Känns ju mer som våren, när snön precis smält och solen börjar komma igång.


Har ni det alla bra?

Har inte några stora planer för idag. Men tror att jag ska ut och fota med J faktiskt. Känns som att jag vill de. Fint väder och allt!

juste det roliga bilderna kommer senare. Orkar inte ladda in dom just nu.


Men nej, Klä på sig lite kläder och dra ut då? :D


Vi ses sen!

Av Mikaela Halvorsen - 17 september 2011 00:16

jag lever.. roliga bilder kommer imorgon. Orkar inte blogga nu. C YA!

Av Mikaela Halvorsen - 16 september 2011 18:30

ngrediensförteckningen för Peanut Butter Pie recept
1 / 4 kopp smör eller margarin
2 koppar finkrossade creme fyllda kakor choklad smörgås
1 8 oz paket Creme Ost, mjukt
1 kopp slät jordnötssmör
1 14 ounce kan av EAGLE BRAND sötad kondenserad mjölk (INTE avdunstat)
  3 msk citronsaft
  1 tsk vaniljsocker
  1 kopp vispgrädde


I liten kastrull, smält 4 msk smör
  Rör i de söndersmulade kakor na
  Tryck smulblandningen ordentligt på botten och sidorna av 9 tums pie pan
  skyl pajskalet medan du förbereder blandningen
  I en stor skål, slå 8 oz paket med creme ost tills trevlig och fluffigt
  Tillsätt 1 dl jordnötsmör och de 14 oz burk EAGLE BRAND sötad kondenserad mjölk
  Vispa igen tills slät
  Rör i citronsaft och vanilj
  Vik in 1 kopp vispad toppning
  Häll blandningen i din kylda choklad cookies pajskalet
Chill för 4 timmar eller tills blandningen set
  Lägg till några kvarstad och servera!



ursäkta.. är ett engelsk recept.. men verkade gott!


 

Av Mikaela Halvorsen - 16 september 2011 16:37

Hallå hallå!

Nu är jag hemma. Eller har varit det i en halv timma.

Men slutar liksom 15.05 tror ja.. Efter 15 ialf. PÅ EN FREDAG?!

vem gör det liksom?

ah!


Idag ska jag träffa en speciel person, som det var typ hundra år sedan jag träffade. Roligt!

Ska börja fixa till mig lite så jag hinner iväg!


Skriver mer ikväll.

Kisses!

Av Mikaela Halvorsen - 15 september 2011 20:55

Huvudvärk, magvärk och ont i ögonen..

Utskriven bild blri GRÖN?! kan det bli bättre?

precis skrivit och dragit ut min bildanalys.. och skulle dra ut bilden också.. och vet ni.. den blev hel G.R.Ö.N ! vet inte vad jag ska göra just nu..


får försöka igen.. om det inte funkar då dör jag..

Ah. Skola imorgon, börjar 9.50 så lite sovmorgon blir det.

Fredag och det innebär idrott.. fuck! hatar det..

menmen.

inte ska jag klaga mer.

Ska nog gå och lägga mig på sängen nu.

Ha de!

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards