Malleh's

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Jätteroligt.

Av Mikaela Halvorsen - 26 september 2011 21:32

Snodde den här från Deniiiinse.. HIHIHI!

1. vad heter du? -  Malleh (Mikaela)

2. har du snusat? - Kick up snus!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Nä

5. har du kysst någon den senaste månaden? - ja :)
6. har du blivit dumpad? - Ja
7. har du blivit slagen allvarligt? - nej.
8. tar du droger? - Nej!
10. hatar du någon? - ja! Hårt ord, men tyvär!
12. har några av dina vänner svikit dig? - Ja
13. har du djur? - Ja
15. hatar du dig själv? - nej
16. gillar du orange? –fyfan!

17. har du nån sjukdom? - bajssjukdomen.. nej! :)
18. har du skämt ut dej för den du gillar? - hahah, ja!
20. har du en plattång? - alla äger väl en, men använder den gör ja ej.
21. har du en bror -  Martin<3
22. har du sjukt bra humor ? - BRa är det nog!

24. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej
25. tycker du om hästar? - Maräng i mitt hjärta! - JA!
26. har du en hund? - ja<3
27. har du skilda föräldrar? –  ja, men inte min biologiska far.. :)
28. har du gått på simskola? - ja
29. har du sagt bög till en kille? - tror det.

30. har du sagt fitta till en tjej? - Ja
31. har du fuskat på något ? - kanske?

32. har du en teve på ditt rum? - yepp
33. har du lunar? - Nej
36. har du bruna ögon? - Nej :(
37. gillar du att fotografera? –  Love it!
38. har du sett dig själv brinna? - ja, såg mig själv brinna, men har inga brännskador?

39. hjälper du dina vänner? – När dom behöver mig!
40. gillar du tacos? - Ja
41. gillar du grisar ? – gulligull!

42. har du dansat? – älskjapp. men ingen succe!
43. har du spelat fotboll? - Nej
44. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet?- Ja
55. kan du stå framför spegeln i timmar? - nej.. :P
46. har du ätit sniglar? – Nej tack !¨

47. äger du en locktång? - en.. haha hundra!!
48. gillar du att tugga tuggummi? - Ja
49. borstar du tänderna varje morgon och kväll? - Yepp

51. hatar du falska vänner? – Ja
52. gillar du att räkna matte? -  ibland faktsikt!
54. Har du gråtit inför en vän? - Ja
55. kan du sjunga? - ja men inte fint! :)
56. Har du sett nån dö? – har sett en typ en timme efter?
57. säger du vad du vill? – oftast
58. Är du smart ? - absolut!

59. vad är ditt hela namn? - Mikaela (Malleh) Dagny Elisabet Lahja Halvorsen Yrsén<3
61. älskar du sommaren? - ♥
62. älskar du vintern? –  liiite
63. har du mer än 6 par skor? - Ja..
64. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ja..
65 har du hoppat ut ifrån ett fönster? – nej?

66. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - ja<3

67. gillar du att städa? - hahahah!

68. gillar du att sova länge? - sooova!

69. har du vart med om en olycka? - beror på ordet olycka
70. är du förvirrad? - kan hända

71. har du mer än 6 par byxor? - Ja
72. har du förlorat en vän? - Ja
73. gillar du att shoppa? -gillar att handla när jag vet vad. Annars nej.
74. har du varit i paris? - Nej 
75. gillar du ormar?- usch!

77. har du lagat mat? - Jaaa
78. är du klantig? - ja haha
79. har du mer än 20 låtar på din data?- typ två XD

81. sminkar du dig innan skolan? - Ja
82. har du träffat en kändis?- Ja
83. har du mer än 7 par nagelack? - Ja, eller?
84. har du busringt? - inte själv men varit med
85. har du skällt på din bror? - Aldrig<3

87. har du velat göra saker men vågar inte?- hela tiden. Fegpotta här! ;)
90. vill du bara bort ibland? - in i mina drömmar ibland

91. har du tältat? - Ja. Minnen! Satu,minns du?
92. har du bränt dig? – Ja
93. har du lekt med levande ljus ? - nej

95. skäms du ibland? - nån gång
96. bor du i skåne? -  Nej
97. gillar du hip hop/rap musik? - nja..

98. är du på sista frågan nu? -  eh.. nej

99. var detta en meningslös fråga? -ja.

100. har du flygt flygplan nån gång? - japp!

101. har du kul just nu? nej..
102. är du blyg- det är bara förnamnet! ;)




onödigt men tidsfördriv!!


Sov sött my babes!

 
 
Ingen bild

...

27 september 2011 13:50

Det är inte bra att hata vettu, du kan få rynkor ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards