Malleh's

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mikaela Halvorsen - 17 augusti 2011 18:47

hallådär i lådan!

Nu är jag hemma. Precis varit ute med hundarna och innan så träffade jag J ett tag.

Nu känner jag mig helt slut, och magvärken tar livet på mig.

Så det blir inte mycket mer liv ikväll, bara sängen med notebook och popcorn!


Men lägger inte bilderna, glömde tyävrr bild på klänningen med de kommer nog imorgon!

  buddy   så fiiiin!   

gull unge!     ruff :)   blåbären, fick lite till sen med inte så värst mycket!

Av Mikaela Halvorsen - 17 augusti 2011 14:06

hallåj, glömde tyvärr fråga johan om han kunde hjälpa mig att blogga så det vart lite tomt. Men kan säga att jag hade det riktigt trevligt där borta!

Vi bakade Chocolate chip cookies. Slänger in receptet senare!

As goda vart dom.

Vi lagade tacos tillsammans och prata massvis!

Vi satt och snacka ett tag och då fick jag en klänning av felicia (bild kommer sen), kollade lite på anakonda.

På kvällen så gick vi ut i skogen med hennes så hundar , ruff och buddy. AS GULLIGA!

bilder kommer sen!


Plockade blåbär också, men ruff gick med mig och åt upp alla blåbär och buddy gick med felicia och trampa på dom!

haha.

Men när vi kom in var de lite fel allihopa.

Så det vart någora timmar som vart lite dåliga. men det gör inget =)

Sen kollade vi på hur man blir av med en kille på 10 dagar. Fast inte hela, var för trötta. MEn vi kollade på den och åt blåbär med mjök. Nammy!

gick och la oss i sängen, snackade lite, och sen somnade vi.

När vi somna så vart den sista låten på radion What are words , sen vaknade jag mitt i natten och den spelades igen. Och när jag vaknar på morgonen, Gissa vad som spelades? jo, den.

Haha ironiskt!


nej men slänger in bilder och skriver mer sen!

Ska träffa johan någon timme senare också, Min lilla bubbe! :*


Av Mikaela Halvorsen - 16 augusti 2011 12:10

Godmorgon alla fina där ute!

Solen skiner, INTE. Men snart blir jag upphämtad av Felicia, hoppas jag. ^^

Så drar jag mot henne. Sover hos henne under natten så är osäker på om jag kommer kunna blogga någonting. Men kanske kan få johan att blogga åt mig;)

Så det löser sig nog ska vi se!


Nu sitter jag iallafall här klar, bara sminket som fattas. men det går fort!

Torsdag kommer ju Emma hit, hoppas hon fortfarande vill!

 sen elva på fredag kommer en tjej hit och köper mina ridstövlar!

Så lite klirr i kassan iallafall! Ett litet steg närmare till det jag vill köpa!


Hittade även en så himla söt hund som jag velat ha e typ två år?! en liten valp.. Men inte får man honom inte.. :(

Det är verkligen perfekta matchningen för mig, så himla sööööt!!


Menmen får försöka hitta en sån när man flyttat hemifrån eller  sparat egna pengar till det..

Nej. Men nu ska jag läsa lite utav min bloggar och hoppas på ett sms av felicia snart!


hm?

Av Mikaela Halvorsen - 15 augusti 2011 22:27

Hej alla finisar!

Blir sista inlägget för dagen idag.

Gick och träffade älsklingen och hade mys. Var hemma till 21 då filmen började.

Men har sån fruktansvärd huvudvärk att ja inte vet om jag orkar se klart den!


Åkter till felicia imorgon, ska bli skoj! :)


nej men godnatt på er!

Av Mikaela Halvorsen - 15 augusti 2011 18:14

sådär, nu är jag här. Eller har varit här ett tag nu. Han sitter och äter just nu.

Undra vad vi ska hitta på? kanske se en film i detta mysiga väder? ne..

vi får se vad kvällen har att erbjuda.


mina ögon gör ialf väldigt ont för tillfället. vet inte varför.. :/


ah. Slänger in inlägg när jag kommer hem!

Puss och kram!

Av Mikaela Halvorsen - 15 augusti 2011 16:15

Sådär, nu har jag tagit det lugnt lite. Varmt skönt bad med badkulor och badsalt.

Blev också en jordgubbs scrub!

Riktigt skönt och avkopplande!


Men nu vill jag bara att tiden ska gå lite fortare så jag får träffa skolbarnet någongång! :D

Ska nog låna någon film av honom också, finns ju aldrig något att se på, på måndagar.. :/

Fast såg nu att det kommer en film på tv, 300. Står att den är mycket bra. Hm? hoppas på mindre reklamer då!

Kanske ska se, om jag inte får låna en bättre film såkart! :D



Av Mikaela Halvorsen - 15 augusti 2011 14:58

Nu har man suttit vid datan hela morgonen och dagen känns det som. Och huvudet börjar göra ont!

Har typ ingenting att göra, så ska väl gå och bara vila lite så huvudet inte sprängs.

Killen är hemma inom en halvtimma och inte hinner jag gå till honom då inte. UTan får gå lite senare..

Tråkigt, vill ju veta om första dagen i skolan!


nej, men världen suger för tillfället.

Och jag såg på ett inlägg med kissie, dom typ frågade henne om något. Fy vad gammal hon sug ut att vara just i det inlägget.


Dessie är en överdriven typ.. ah, det var allt jag kunde säga.


Av Mikaela Halvorsen - 15 augusti 2011 13:10

Ja, som rubriken säger.

Nu sitter jag här som jag gjort ett tag nu. Har läst lite i Fokis blogg, gud vilken söt människ!

Iallafall. Har varit vaken sen typ tio över nio? förstår inte. La mig sent igår ändå kan ja inte sova längre? Men det kanske är bra, så jag inte har allt för svårt att vända tillbaka det sen till skolan!


Menmen. Jag har verkligen inget att göra. J är i skolan, och det verkar gå rätt bra för honom! nästa vecka är det ju min tur!

läskigt!

Imorgon K.A.N.S.K.E jag träffar felicia, kanske åker till henne och snackar lite skit! OCh sen på torsdag träffar jag Emma. =) perfekt avslutnings vecka!


Nu tror jag att jag ska prata lite med min mamma.

Ha det bra alla !


Kanske slänga in ett videoinlägg? ;)

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards