Malleh's

Alla inlägg under augusti 2011

Av Mikaela Halvorsen - 15 augusti 2011 11:30

  Här är ännu en bra bok. Fick den av Samona i julklapp, har faktiskt inte läst klart HELA boken, har inte så mycket tid till läsningen. Men än så länge är den sjukt spännande och bra!! :D

8/ 10

Av Mikaela Halvorsen - 14 augusti 2011 22:43

kollar på filmen på femman, Den är 3 timmar lång och jag förstår varför.. Reklam var 15 minut!

åh, man hinner ju fan somna innan den är klar!


menmen. Sisa inlägget för kvällen nu!

Sov gott all my angels!

Av Mikaela Halvorsen - 14 augusti 2011 20:45

Så, nu är klockan strax nio och jag ska nog sätta mig vid soffan och kolla på departed. Någon som sett?

Verkar iallfall bra, Så film för mig sen sängen!


Hoppas ni haft en trevlig kväll!

Av Mikaela Halvorsen - 14 augusti 2011 20:00

Ojoj, kom nu på mig själv med att det var väldigt längesen jag gjorde de. Skulle ju göra det varje lördag, Skärpning malleh!


Så nu kör vi!

 


Tar dissen först!!

Dessa fula mössor!

  dom är så fula. Skulle aldrig sätta på mig en sådan mössa!!

Herregud..  har inte ens mer ord till att beskriva hur ful den är!



och till Hissen :

Dessa sköna skor!

  Jag älskar dom, så himla sköna att gå i!

SKulle vilja ha dom i alla möjliga färger hela mitt hus fullt av dom. Okej, nej. Men ni hajjar? ;)  

Av Mikaela Halvorsen - 14 augusti 2011 19:42

Den här tjejen tycker jag faktiskt är .. vad ska man säga?



 

Hon är så grymt vacker. Så himla naturlig tjej! Ibland önskar man ju att man hade hennes kropp alltså, men ah.

Alla är ju vackra på sina sätt!

Tycker bara att det är lite sorgligt att alla de här ungdomarna som har bloggar och sådär, många super så ofta? varför, tro mig. Man kan har lika kul och ibland nästan roligare när man är nykter! :D

Ta inte ut kroppen för mycket så tidigt!


Men hon.. ojoj.. Hon borde verkligen vara stolt över sig själv. Det är hon säkert också!


Av Mikaela Halvorsen - 14 augusti 2011 19:18

Först och främst, här kommer bilderna från igrå som jag lovade. Somnade dock snabbt igår kväll och tidigt så hann inte.

                                          

Det här var när vi kom dit, massor av regn, (svårt att se) och så hade vi massor med tända ljus. Syns knappt heller. men det bästa som gick!

     

Här är efterrätten på våran 4 månaders dag. Tyckte skedarna var söta och johan tyckte grillhandtagen var fina så fotade dom med!

  här var min present (A)

       

här var middag andra dagen. Tacos fick det bli, och vi hittade ingen konservöppnare så johan gjorde en specialare! och glasen var fina tycker jag!

¨

den var söt!

  och den hära!

   här sov vi, as mysigt sovrum!

      här var ingången på kyrkogården!


sådär, de var bilderna!


Idag var jag med johan några timmar, det är ju hans sista dag på sommarlovet. Imorgon börjar han skolan igen. Stackarn ;)


Och jag börjar bli riktigt nervös över nästa måndag då jag börjar. Tänk att börja i en ny skola, där man inte känner någon?! ojoj.. läskigt!


har inte så mycket mer att säga just nu..

Av Mikaela Halvorsen - 14 augusti 2011 19:04

Här kommer jag skriva lite boktips också, så börjar redan nu!

den här boken är den bästa!

 


Den handlar då om en tjej på 14 år och hennes kompis som säljer dig för att få ihop lite pengar. Men tjejen som boken då kommer handla om mår dåligt och förtsätter. När hon väl får hjälp och försöker komma bort från det, är männen närmare än hon tror..


den får 10/10 av mig!

Av Mikaela Halvorsen - 13 augusti 2011 18:00

Den tidigare Warrant-sångaren Jani Lane är nu död och dogvid 47 års ålder.

Han hittades död på ett hotell i Los Angeles och ännu har inte någon dödsorsak släppts officiellt..

Det var i torsdags kväll som den före detta Warrant-sångaren Jani Lane hittades död.

Greps för rattfylla

Jani Lane var med i glamrockbandet Warrant mellan 1986 och 2008, han hade några pauser däremellan.

Jani skrev bland annat bandets största hit ”Cherry pie”.

Enligt TMZ så hade Jani alkoholrelaterade problem förut.. Han greps för rattfylla 2010 och fick sitta i fängelse i 120 dagar.






Inlägget är tidsinställt och just nu ligger jag nog i min säng och har tagit en nap. Jättetrött!
Ska nämligen kolla på Battle of the idiots eller va det hette. Det är emellan simpson och family guy. Startar 19:00 för er som vill se!


Skriver senare!


Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards