Malleh's

Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela Halvorsen - 4 juni 2011 11:56

Här igen dåra. Vart en liten sitt pause. :)
Ville ut till solen.. men hinne inte sätta på min bikini innan jag måste in igen.. så ingen sol för mig idag. :/


  bild på hur jag såg ut igår.. tyvär med mobilen.. men ska nog ha det under ' kalaset ' idag.. så ni får se bättre bild då ;)

  hm.. syns inte såbra.. är ju mobil kameran.. men det är en liten rand, från BARA igår.. typ första gången i mitt liv.. så brukar ja se ut efter en HEL sommar.. ^^   sololjan jag använder.. drunknade nästan iden igår. och har fått lite färg! :D


                                   ------------------->

GRATTIS ROGER PÅ  44 ÅRS DAGEN! HOPPAS TÅRTAN OCH PRESENTERNA SMAKAR! :D

HIHI, HOPPAS DAGEN BLIR BRA! Puss på kinden :*




nu måste ja gå igen..

he-he bye!

Av Mikaela Halvorsen - 4 juni 2011 10:52

åh!!  Gjorde precis en prinsesstårta till min kära Roger som fyller år idag.. får gäster senare.. och så göra jag för mycket fyllning att marsipanen inte räcker till?! åh!     


menmen.. nu ska ja gå och hjälpa mamma med att förbereda det mesta med maten! Bilder på allt kommer emellanåt! :D



Av Mikaela Halvorsen - 3 juni 2011 21:33

Lovar du att vara ärlig? : ja :)
Du heter: Mikaela
Smeknamn: Malleh och Ela
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Oftast Ken ring - mamma
Beroende av:  soooocker :D
Vad tror folk om dig?: fråga dom?

Stämmer det?: ?

Vad får du oftast komplimanger för?: mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon?:  inget spec, (:
Hur imponerar man på dig?: va dig själv.  
Brukar du skratta för dig själv?:
sometimes :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: alldeles för långt.. :P
Var bor du?: mamma :)
Trivs du där?: ah :)
Sprit, cider, vin eller öl:  cider
Brukar du bli för full: aldrig varit ;)

Är du allergisk mot något: kissar :)
Hur svarar du i mobilen: ah, mikaela? eller ah, hallå?
 Antal timmar sömn inatt: 9 typ :P 
Brukar du komma i tid: yes :)

När mår du bra: Oftas hela tiden
När blev du fotad senast: min mobil fota mig idag. :P 
Hur känner du dig nu: trött, och sugen på nudlar XD

Vanligaste färg på dina kläder: rosa, blå och svart:P
Vad tycker du om fötter: mysigt.. fast fobi för mina XD
Vad saknar du: massor..

Hade du en bra kväll igår: ah :)

Favorit dryck på morgonen: VATTEN!
Rakar du benen: ofc?
När brukar du oftast gå och lägga dig: senast 23 ;)

Är du blyg?: om jag är ?:P
Sysslar du med någon idrott: går varje kväll ?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ja

Har du spytt offentligt: nix.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vara kille? :O 
Är du nöjd med ditt liv:
det rullar på.

Är du bortskämd:nej (:

Vad gör du i morgon: firar Roger (:
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kissie :D
Vad längtar du till?Söndag- då kommer emma.. och till eftersommaren :D
Har du bra vänner och äkta vänskap?:SJälvklart!
Hur gammal är du:
16 år och 4 månader och 25 dagar :)

Tycker du om någon just nu: ja <3
Gröna eller röda äppeln: RÖDA FÖR GUD SKULL!
Gillar du golf: för gubbar..
Vilken tid gick du upp idag: 10 :)

Har du sovit i din egna säng inatt:  yes.
Har du strumpor på dig nu: nej
Är det okej att gråta: 
ALLTID!
När grät du senast: typ.. i onsdags..

Vad skulle du göra om du vann en miljon:  shoppa sönder mig!
Bär du glasögon eller linser: ah :P
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej?

Har du piercing: japp, näsa, öra, tunga, navel & läpp :)
Vill du gifta dig: någon gång. 
Vill du ha barn: absolut!
Solar du ofta:
på sommaren.. JA!

Är du bra på att laga mat: klart jag är :)
Är du flygrädd: var deet.. men det var så tråkigt att ja inte va det sen :P
Hur vig är du: jättttte *host*
Är du musikalisk?: lite (:
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten!!
Vilken är din favoritglass:  hm.. magnum :)
Tror du på ett liv efter döden:  ja
Tycker du om sushi: fisk.. och dessutom rå.. nej!
Vad äter du helst när du ser på film: godis.. popcorn.. elr chips.. elr glass kanske..? hm.. svårt. 
Har du tandläkarskräck: 
som fan!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: hm.. alltid trött :P

Vilken ögonfärg har du: olika XD
Har du någon gång gråtit dej till sömns: venne, kanske när pappa dog.
Biter du på naglarna:  nej!
Röker du: nej :)
Hur ofta tränar/motionerar du: går varje dag :)
Senaste låt du hörde: train - hey soul sister!

Av Mikaela Halvorsen - 3 juni 2011 20:37

Precis kommit in, varit ute med en gammal vän. Pratade i solen.. Mys! :)
har även fått lite färg idag, mums! :D

Skulle även göra prinsesstårta nu.. men insåg att den inte skulle få plats i kylen.. måste gå upp TIDIGT för att göra den.. buhu.. :/


menmen bye!

Av Mikaela Halvorsen - 3 juni 2011 14:34

   hej där i dataskärmen igen!
precis kommti in från solning i 3 timmar ^^ efter en timmes blommplantering :)
lite färg har man allt fått.. men nu ska man strax dra och handla tills Roger (min faderfigur) fyller år imorgon. Så en snabb sväng i duschen och sen iväg! :)

bjuder på lite bilder  :)

    soola soola sooola ;D
  massor av jobb..
+
  ett tomt klassrum..

det blir..

       massa konstiga bilder i boken ist..

och..

  väldigt trött malleh ;)^

  ritade den.. för typ.. 4 år sen? :P   popcorn är alltid en bra avslutning en fredagkväll .. (inte från idag)   hehe. min middag sist i kista tror ja :P

ah.. allt för mig :)


Av Mikaela Halvorsen - 3 juni 2011 11:07

Dag 11: Tokigt

  


hejsan. Johan åkte nästan nyss hem härifrån. Snart ska hela dagen bara flyga förbi med arbete.. har så mycket att göra att man kan undra ifall dagen kommer räcka till.

Snart slutar man nian. Och jag är ledig väldigt länge, börjar inte förens nästa torsdag liksom.. och på fredagen är det avslutningen?! guud.. Väldigt skönt egentligen, men liksom aldrig mera komma tillbaka till de man är van vid? Alla människor man liksom är van vid att träffa på morgonen.. alla lärare man tycker och inte tycker om.. klassen som man knappt känner fast man liksom ändå gillar? gud.. Tankar bara flyger runt som ett kaos i huvudet nu.


Håller på att skriver lite brev också till lite olika folk från skolan :) Hihi.. ^^




'Varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp
Trotts min väg vart lång kantats med gupp

En längtan så stor

Minns varje dag jag lidigt

Minns det som igår
Första gången du log

 

 

 

 

 

 













Av Mikaela Halvorsen - 2 juni 2011 17:09

Nu har man äntligen kommit hem och fått lite lugn och ro.. eller?
vaknade imorse och började med lite frukost till bebben och mig. Även mamma och roger kom och gjorde oss sällskap. :)
Sen vart de en tur i skogen med hundarna, guud så trötta dom vart!! ^^

hem och hjälpa till med saker till de nya garaget. Fast man själv gjorde inte så mkt (A)
hem.. och sedan fullt upp med att fixa sig för att sedan GÅÅÅÅ till killen och tillbaka :P hehehe.. fast det är ganska skönt att gå, börjat gå en liten längre sträcka varje dag nästan .. :)
men snart ska man få ner lite mat.. och då förhoppningsvis INTE plantera blommor utan chilla lite ute bara :)


Dag 10: Detta gör mig glad

              Allt detta gör mig glad :D


ska sociala mig lite. :)


Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards