Malleh's

Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela Halvorsen - 10 juni 2011 17:27

Idag hade man avslutning, och jag sjöng med Emma. Sista delen gick väl inte så himla bra, men vi fixade en liten improvisation. Blev bra ändå! Är stolt över mig själv att ja klarade mig! :)

bilder och så kommer senare.


efter typ 'showen' så gick vi till klassrummen och så fick vi tillbaka allt under åren, betygen och sådär. Vart inte så himla nöjd med mina betyg.  :/ Menmen..


nu har man fixat om sig för en sista middag med alla niorna.. fy, kommer börja gråta! Kommer sakna att se alla varje dag i skolan!

 menmen.. ska inte sitta här och söla när man har saker att göra! :)

ciao!

Av Mikaela Halvorsen - 9 juni 2011 18:36

herregud.. sjungt och sjungt hela dagen.. är helt slut..

och så ska man vara i skolan 8 på morgonen för att.. SJUNGA ännu mera.. och sedan igen.. herregud!
kommer svimma!


nej ska snart hämta emma och åka till henne, ska hämta ett par skor ;)

men nu är jag trött för att blogga.

ska vila..


ciao!

Av Mikaela Halvorsen - 8 juni 2011 22:53

ah, skulle uppdatera innan ja gick.. gjorde ett videoinlägg.. men den VÄGRAR att publiceras.. så aja..

gick ialf strax efter 19.. till tåget.. tog 9 minuter att gå? wooow, snabb cheey här!
satte mig ner och väntade på Emma som rullade in med tåget och så drog vi till präst gården!

Vi satte oss med massa snälla flickor, snackade och senare så grillade vi lite. Jag grillade en korv, en kyckling klubba och två marschmallows. :)

Vid nio tiden så drog Emma hem och då drog jag till några andra tjejer.. Som är Alice, Satu, Elina, Mathilda, Jennifer och sen en stund med Tina.

Jag, Satu och Alice gick iväg ett tag och fotade. Jag fotade mesta dels bara Alice, och är en nöjd fotograf!

Sitter ialf här nu vid datorn, med mjukisbyxor och ett stort mysigt linne, är absolut redo för sängen! men är stressad.. ska skynda mig nu, måste ringa min baby som är på gotland innan han ska sova :* hihi (A) En lyckad kväll ialf, tack!


men här kommer bilder!

                  

                                          det var allt

chiao!

Av Mikaela Halvorsen - 8 juni 2011 16:29

ja.. nu har jag uppdaterat massor! eller ah.. av foto saken.. ;)
menmen.. idag har jag gjort precis ingenting. Inte funnits någonting att göra.. bara degat mig. funderar på att kanske gå och baka någonting.. kola kakor kanske? :)

haha.. nej men ska om ett tag snabbt in i duschen och frächa till mig. Ska på grillkväll vid prästgården med Emma senare :)


har inte mkt att säga.

hörs sen.

Ciao!

Av Mikaela Halvorsen - 8 juni 2011 16:26


Känslan när jag fick hålla i den höra sötingen! åh.. underbart! :D

 

Av Mikaela Halvorsen - 8 juni 2011 16:14

   det här var kärlek..

  

det här ÄR kärlek   

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards