Malleh's

Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela Halvorsen - 8 juni 2011 16:09

       

Av Mikaela Halvorsen - 8 juni 2011 15:47

  detta var min vardag.. nu är det, dethära.

 

Av Mikaela Halvorsen - 7 juni 2011 19:41

Idag har man tagit årets första dopp!
Var på stranden som ja sa i inlägget innan, med Emma + familj. SÅ himla trevligt. ÄLSKAR verkligen att vara med den människan! :)

sjöng som galningar på stranden! Fast det var inte så många där så det gjorde inte någonting ;)
men när vi kom hem gjorde vi lite mat + att ja bakade en KLADDkaka.. snacka om misslyckad.. den vart verkligen KLADDIG XD
uppvärmt smet med lite chokladskal och enn klick grädde.. men gott var det!


haha.. gud vilken tur att ja inte gick konditori.. alla hade skrattat åt mig om dom såg den dära.. !


Ja, vad händer nu?
bra fråga.. dusch + myskläder.. Leta efter en bra film! och bara gosa ner sig i sängen!
Där har vi det.. *älskar film*


nej.. nu får alla ha en super solig ochtrevlig dag!!


ciao!

Av Mikaela Halvorsen - 7 juni 2011 10:35

Som rubriken säger mot stranden!
fast inte ännu.. ska äta frukost med familjen och börja med lite matsäck dit bort. Hämtar nog upp emma vid stationen ungefär 11:45 tror ja (:
och då far i iväg!
blåser lite, men man blir brun ändå! :D


bilder kommer nog senare!
ciao!

Av Mikaela Halvorsen - 6 juni 2011 21:24

Någon som vill köpa ett par ' nybörjar ' inlines strl 39?
 

finns även, knä, armbåg & hanledsskydd strl small..


Finns också en rosa hjälm strl large..


hör av er här eller på fejjan 'Mikaela halvorsen'


// M

Av Mikaela Halvorsen - 6 juni 2011 19:30

Nu sitter jag här och lägger in massor av bilder från dagen idag. Fast har raderat hälften..

några av bilderna kommer i slutet av inlägget och resten sätter jag in på min dayviews (:

Igår, kom Emma till bro. Och då åkte hon och jag med johan, hans bror Björn och hans tjej Sanna till stranden. va inte där så länge.. Men jag och hon tränade lite till avslutningen och sen när vi kom hem snackade vi massor.. och Emma flummade runt med mina nallar?!
haha ;)


Johan kom på kvällen och sov här, för att vi sedan skulle kunna tillringa massa tid tsm i dag.. Gick en promenad till willys och hem för att bränna kalorier för att sedan komma hem och tjocka i oss godis!
Han åker ju till gotland imorgon bitti och ser inte honom förens på fredag.. :'/ Känns faktiskt inte alls bra.. Kommer ha ganska tråkigt.. Men som tur är finns de mobil! :D
Började fälla en tår när vi sa hej då.. Men vi har ialf haft en as mysig dag. Varit på tomten och solat.. solat och solat! blivit lite brun faktiskt! :D

he-he..

bilder kommer :)


Men nu sitter man här och vet ej va man ska göra. Kanske träffa någon eller.. kanske inte.. titta på en film? JA! det gör vi! :D


Imorgon kommer bebisen Emma igen! Då följer hon med mig och the family till stranden. Ingen av oss kommer dock bada, bara steeka! :D

Och sjunga massor förstårs.. Är ganska nervös, liksom sluta skolan för gott och sedan komma till en ny där man inte känner någon?! ojoj.. dags att bli vuxen!


menmen.. har faktiskt inte så mkt att säga till om just nu..

FAN! juste.. Måste ju in och slänga in hårfärgen! haha hade glömt det!
lägger in bilderna nu! Men alla bilder är tagna av johan, med min kamera och är bara på mig nästan! ;)             



                      Jag hittade även en larv johan ville fota..         

här kommer en bild på Min låtsas pappa och hans föräldrar på han 44 årsdag! :)   kommer även en bild på mig ( tagen av mig ) och bilder på mig & johan ( tagna av mamma )

         


Av Mikaela Halvorsen - 4 juni 2011 16:15

  vet inte varför man ser borta ut ^^   så se jag ut ialf :)

    min gulliga mamma! :)


  marsipanen är för liten! :@   så blev tårtan ialf :)


måste rusa!

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards