Malleh's

Alla inlägg under april 2011

Av Mikaela Halvorsen - 8 april 2011 12:23

ojdå, hann inte blogga igår kväll, kom hem lite sent ^^
Var ialf hos denna underbara person, och vi kollade på film och bara hade det trevligt.. :)

Somnade typ så fort jag kom hem på kvällen.

Men när jag skulle hem efterskolan igår fick jag verkligen kämpa mig hem, sån himla vind och det gick knappt att andas, det var motvind hela tiden!!

Idag ska jag hem och fixa mig och sådär sen ska jag hem till Felicia och fira henne lite bara. Tror inte jag ska stanna där, utan blir nog hämtad på kvällen :)
Och imorgon kommer en mycket fin människa hem till mig :D
 nyfikna ? ;)

Men juste, ni svarade aldrig på om ni ville att jag skulle göra en frågestund.. så ja eller nej ? :)

Ah, måste gå nu, sitter ju liksom i skolan på rasten.. börjar om.. hundra år!
Har haft nationella prov i eng i dag.. Gick okej bra ^^
Men

Looooove

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 7 april 2011 13:29

Japp sitter i datasalen just nu och letar fakta om min So uppgift. Ska skriva och berätta om tjeckoslovakien.. Inte direkt det roligaste :P

Men det är ganska intressant ändå, och hittar ganska mycket. Uton själva huvudämnet, delningen :P

Har som sista lektion textil och ska börja sticka. :)

Idag ska jag hem efter skolan , då ska jag och mina gulliga pappa hansla present till Felicia som fyller år imorgon :)
Sen ska jag till en underbar person, som ska hjälpa mig lite med no ochantagligen fastna vid en film igen (A)

haha loooove film :D

Ah, måste stänga ner innan läraren kommer.

Skriver ikväll


Looove

//Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 6 april 2011 17:41

här hamnade jag igen..
funderar på om jag ska ta och börja lite med idrotts läxan Länge leve hälsan!

men, vi får se ;)
nyss tagit ett varm skönt bad och känner mig lite bättre. tror ja ska starta en film och äta glass med bär(A)


Känner mig så sjukt besviken! Förstår verkligen inte vilken vän man är som gör som du gjorde. Man bara gör inte så..
Hela huvudet snurrar av tankar och massor av känslor.  Ryckten går hit och dit, och man vet aldrig vad man ska tro? Egentligen bryr jag mig inte om vem du är med och vad ni gör.. Men det ryckterna fattar jag bara inte. Vrf den personen..? vet ju inte om någonting e sant och lyssnar heller inte. Men så jobbigt att alla är på en om denna saken. Jag känner mig faktiskt otroligt stark som går i skolan , som ser personerna som sårat mig mest. VARJE dag och VARJE timme.. Men jag är starka Malleh och klara allt. En dag i taget och allt blir bra. Har fått otroligt mycket gjort på de senaste lektionerna när jag suttit i lugn och ro och bara fokuserat. Känns som om jag kanske får dom dära poängen som jag vill ha ändå? Hoppas de!
Så kul, personen som jag skriver om va me om samma sak.. eller inte samma sak direkt men. Och jah fanns för denna människa varje sekund i mitt liv, stöttade verkligen människan till att allt skulle bli bra. Nu tittar personen inte ens på mig, finns inte vid min sida? ska man kalla sig själv en bra vän då.. inte ens jag hade kallat mig själv det när jag hade gjort så. Folk ser, människor, elever som lärare .. Men inte människan själv? Något fel måste det vara.. Och den andra som följde med i det spåret? Vem är du nu för tiden? Så har jag aldrig sett eller trott om dig. Men jag kan inte ändra någonting. Önska bara vi kunde varit vänner.


Behövde bara skriva lite till er mina vänner. Kommentera gärna! :)
Funderar även på att ha en frågestund.. låter det bra? ;)


looove

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 6 april 2011 15:55

DET HÄR FÅR MIG ATT MÅ BÄTTRE: Jadu, Glad musik.. Glass,.. En bra film får alltid mig att tänka på annat. Ett gulligt sms från en kompis.. När min vovver kommer och tröstar mig :)



DET HÄR FÅR MIG ATT GRÅTA: ojoj, sorglig musik.. När man pratar om pappa..
Tänker på gamla minnen med underbara vänner.. Att se någon man tycker om väldigt ledsen.. En sorglig film.. Om en kompis säger någonting mindre bra om en, kan jag blir ledsen.

ah det var det..



MINA RÄDSLOR: Haha, oj.. Spindlar, insekter, är rädd för att bada, fiskar, gammal mat.. snuskiga och fula gubbar, rädd för att förlora min mamma och andra nära. Rädd att bli sviken av den man älskar mest igen, att vara ensam.. Att klä mig som jag vill utan att få blickar och kommentarer. Visa upp mig tex i badkläder.. Massor jag är rädd för ^^




MIN FAVORITPLATS: Hm..? Just nu har jag nog ingen.. Kanske mitt rum eller nej.. Men den bästa plats jag visste var hos pappa. En helg där helt lugnt och avkopplande.. BÄST! men nu.. ah, på rummet tror jag..






Såhär ser man iafl ut i dag:

  och såhär igår :

  ah.. :P

loove

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 6 april 2011 15:46

Jadu, redan när klockan ringde kände jag att detta inte var en bra dag..
Allt har varit fel och man har känt sig lite nere, men det har gått lite upp och ner..

Har inte gjort så mycket, var hos en kompis igår och skulle plugga.. OCh hur gick det? jo, vi fastnade och kolla film. Mysigt :)

idag.. hm låt mig se? ska plugga engelska, städa rummet, bädda rent i sängen, KANSKE gå på träninge.. Duscha och,, se film och sova :D
det är min dag. ^^
Kanske måste åka iväg också, Ska ju till felicia som fyller år på fredag. Måste ge henne någonting : )

ah, har ju glömt skriva om dagarna så jag slänger in några inlägg efter varandra nu :)

Dag 19 – Det här upprör mig

Folk som inte vet när dom gjort någonting fel eller ens försöker förstå. När vänner inte vet vart gränsen på för mycket är. Falska människor, vänner som visar en helt ny sida.
Det upprör mig att man förstör jorden så mycket överallt. Mycket upprör mig faktiskt!


Allt för mig i detta inlägg :)

loove

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 4 april 2011 20:52

Tjollahopp! :D


Ny vecka idag. :)

Måndag idag, och dagen har faktiskt varit väldigt bra!
Inte hänt mycket direkt, men efter skolan åkte jag och emma till jakan och hämtade mina glasögon :)

  Läsglasen :P   och mina andra ^^. haha :P

Sen pluggade vi so fram till halv 7 och så var det träning :)

inte hänt så mycket mera :)

Looove

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 3 april 2011 21:03

jani, varit en sjukt jobbig vecka..

Som alla vet är det inte mera Malleh och Simon..
TRåkigt , men vad ska man göra?


Helgen jar varit underbar ialf.^Igår träffade jag emma och åkte till kista och bara shoppade.. Så himla skönt att bara komma iväg och tänka på annat. Fick med mig :

     

+ underkläder, ringar och hårspännen.. Och en väldigt bra film på hjärnan ;) <3


Somnar snart .. så hörs


loove

// Malleh

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards