Malleh's

Alla inlägg under april 2011

Av Mikaela Halvorsen - 21 april 2011 19:11

Hejsan, sitter hos Johan nu :)
Precis varit ute en timme MINST i skogen och fotat och bara snackat massor. AS mys!

Sitter på hans rum nu medans han äter och packar. Ska dra och slagga hos mig inatt, glo klart sista sagan om ringen.  


Ah, fick bara typ fem frågor så svarar på dom nu :)


Är du tsm med Johan?

svar: Ja det är jag :)


Är det något mellan dig och johan? :)

Svar: Haha, ja :)


Hur glad är du just nu? :D

svar: Jag är faktiskt väldigt glad. Man blir inte gladare än vad man vill vara.


en konstig fråga nu :P


Vart ska man fråga någonstans? ;P

Svar: Jadu, antingen i fråge rutan eller i komentar? :P


Vem är din allra bästa vän? :)

Svar: Min allra bästa vän VAR s.. Men nu är det Emma " mini apelsinen " ;) <3



Så.. det var det :)
men ah, ska strax gå igen. Kanske gå och köpa något att tjocka sig med? :)

hm..`?

Juste!!

typ inge bilder kommer in här på bloggen för nästan alla fina är över 8 mb.. och jag vill inte minska och förstöra dom. Men VARJE dag kommer jag lägga ut bilder på min fotoblogg.

Bara att klicka!


Maalleh



Nej, men ha en trevlig skäääärtorsda;)

puss :*


// M

Av Mikaela Halvorsen - 21 april 2011 13:45

        Ah, emma är här och vi ska nog ut till solen.. Vill lägga ut massor av bilder men alla är typ för stora för denna blogg och orkar inte fixa :P



hörs sen


// M

Av Mikaela Halvorsen - 20 april 2011 14:50

Ah, nu sitter jag här. J gick precis hem, :)
Väntar på att pappsen ska komma hem och köra mig till willys, ska handla färg och färga håret, utväxten kommer med fart ;)

Glömde ju berätta att ja var ju på bio igår, och den var okej. Handlar ju om exorcism(?) och jag tror ju faktiskt på det här med demoner och sånt dära. JAG tror på det, och det vet jag att många tycker är sjukt.. Men jag står för det :)
Så därför tyckte ja filmen var ganska intressant. Fast J Gillade den inte alls typ, hans ord

* man kunde tyo sova genom hela filmen, utom någon scen när man verkligen inte kunde slita ögonen från duken *



Ah.. ^^ Har inte så mycket att berätta.. Kan lägga in en bild på naglarna föresten :)

  www.Underbarahandersthlm.blogg.se :)


Menmen.. ska nog fixa lite och bara vänta på pappsen..

Men hare gott ! :D <3


// M

Av Mikaela Halvorsen - 20 april 2011 10:26

Så, jag försökte hela dagen igår att komma in på bloggplatsen.se men det gick inte och inte nu heller. Fick gå in på ett annat internet för att kunna komma in här..


Men nu ska ja ge er lite bilder från minen kameran igår :)

                            Ah, det var dom bilderna som gick att få in.. alla andra var förstora och jag orkar inte fixa det just nu .. ^^

vad som händer idag har jag no idea till.. Plugga SO vet jag ialf, kanske träffa E' Men ah, jag vet inte.. ^^

puss så länge :*
// M

Av Mikaela Halvorsen - 19 april 2011 12:02

Gomorron alla där ute!
eller ah, för mig var de godmorgon redan vid nio.. Var så himla varmt och ljust i rummet att man kunde bara inte fortsätta sova.. ^^
Sitter hos J right now, väntar på att han ska duscha och så. sen tar vi en promis mot mig :)
ska nog även kanske ta några bilder på vägen hem.. My little baby! :)


På listan ikväll består av kista med J och vi ska även se ritualen.. (?) Fett niceigt ! :)


*Ja, just nu sitter man bara här och lyssnar på svängiga Pack up men Eliza Doolittle! Bästa låten ever !

Har inte mycket mer att berätta just nu, har tjockat i mig ett helt förtidigt påskägg så jag är sjukt mätt..


Men juste! Skulle kolla på sagan om ringen 3 igår, men då Kom  J's bror och hans tjej och ville se en film med oss.. Så vi satte igån  Cabin fever. Har sett tvåan men nu glodde vi ettan. Fast varken jag eller J orkade  se klart den, så vi gick och la oss ^^
Ah.. nu tog idéer på vad man ska skriva om helt slut..

Hörs senare


Puss :*

// M

Av Mikaela Halvorsen - 18 april 2011 19:52

Omg, Fick världens gulligaste bebis idag! Fick min efterlängtade kamera idag, Puss på den! :*
Så nu kommer det komma bilder ungefär varje dag!

åh, jag är världens gladaste mamma ! :D :D :D <33

Av Mikaela Halvorsen - 18 april 2011 11:01

Hittade massa bilder på vovvarna och valparna och på mig :D

   VK 08       riktiga softpotatisar!    




  Jag och min kusin för hundra år sen :)     Alla har vi varit små ;)

 




  Valparna -10              



  Här är min älskling troja när hon är bebis! :')


  Och våran förra hund, Anton



Glöm heller inte att fråga massor av fler frågor ! ;)


/ Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 18 april 2011 10:49

Halloj alla som läser där ute! Solen skiner som guld och jag bara längtar tills jag är klar och kan gå ut till den!
Precis käkat frukost, och nu sitter jag och lyssnar musik :)
Idag ska jag faktiskt åka me papp, mamma och kanske Johan och kolla på min efterlängtade kamera! Kanske får den också! :D <3


Då kommer det finnas bilder på bloggen V A R J E dag!! :D <3

har inte så mycket att säga..
Mötte S&H med hans syster och hennes kille.. Kändes sjukt skumt, men hon sa ialf hej och det kändes lite bra! Hade inte förväntat mig ett möte, kändes verkligen konstigt. . ^^
menmen,,

Ikväll ska man även färga och kanske klippa mammas hår också.. Och ah vem vet vad dagen har att komma med? :)

nej.. nu ska jag göra andra saker.

Tjingeling!

/ malleh

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards