Malleh's

Alla inlägg under april 2011

Av Mikaela Halvorsen - 17 april 2011 17:56

Halloj,


sitter med sjuklingen Johan nu.. Sitter och lyssnar på världens bästa låt. Right Emma? ;)

Så jävla nice väder, kollade innan jag stack hit.. för typ någon timme sen och då var  det 21 grader i solen! :D
längtar tills man kan gå i linne och shorts! :)


Tänkte även färga håret på onsdag.. Antigen färgen ja har eller en lite rödaktigt. :)

nej.. har ingenting att meddela om.. är sjukt sugen på glass men ah :P


Juste! har tagit en bild på naglarna också, lägger in dom ikväll ellr i morgon bitti!
Ha en supertrevlig och solig söndag!


loove

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 17 april 2011 13:21

Hallojj! :)
Nu är jag hemma igen, när jag blev hämtad från Emms så åkte vi med hundarna till typ skogen.. Jag och pappa satte oss på ett stort träd som ramlat och bara njöt av solen som värmde våra ansikten! Så himla mysigt! :)

Så roligt, både jag och emma somade till the next three days igår vid halv 12 tror ja.. Sen vaknade hon och jag mellan 3 och 3:30 .. Satte gång en ny film och somnade till den med XD


Ah, nu sitter man hemma.. Har ingenting att göra. så himla trist.. :/
förslag på något ? :)

ah.. Tänkte lägga ut en bild på min vackra hund :)
har redan lagt ut den en gång innan. men den är så fin på henne! Så himla söt hon är! :)  

Nej ska sjunga lite nu,

looove

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 16 april 2011 19:50

guud, var så himla vackert värder idag! Solen bara sken, fick ta min skinnjacka på mig och tillomed ta på mig solbrillorna! Känner mig sjukt lycklig när jag vaknade imorse och känner mig fortfarande så! :)

Sitter ju hos Emma right now, har inte gjort så himla mycket egentligen.. suttit vid datorn sen kvart över 2 ungefär, bara snackat massor och sjungigt massor!! :)

Sen flummade vi någon minut framför kameran också ;)


Ska ju slagga hära inatt, super mys.. ska glo massor av film och skratta och ha de jättemysigt!!
Sen luktar det jättegod mat hära.. *sniffsniff* Mummms ! :D


ah, ni ska få se bilderna ;) 

         så här gjorde vi för itne sålängesen.. snygga vah?:)

men hittade även lite bilder på mig på emmas dator, och  tänkte faktiskt bjuda lite på mig själv ;)

 

Ah.. lite blek eller vad ? :P


       köde S&K och skulle fria till emma. bildbevis! :)   Sååå allt för just nu!
GLÖM INTE ATT FRÅGA!! :D 

loove

//Malleh 

Av Mikaela Halvorsen - 16 april 2011 13:32

Ojojoj,, glömde visst bloggen totalt igår.. Hade så trevligt att jag inte fick tid vid datorn!

Menmen.. nur sitter jag här. Ska strax till en kompis och en annan gick nyss ^^
fy vad taskig jag känner mig, skickar iväg en för att gå till nästa! sorry bebis! <3


Men gud va skönt det ska blir att träffa henne idag, bara snacka, förhoppningsvis sjunga, kanske gå ut i de fina vädret?! :D
känner mig sjukt glad också idag!! Men inte så konstigt, Solen bara skiner ute och ja ska träffa världens mest underbara människ!! :*



Känner mig jätteglad också, en av mina allra bästa vänner som jag även hade lite kärlek till förut.. Har jag börja fått kontakt med igen! Sjukt jävla skönt! :)

Och som rubriken säger, FRÅGAFRÅGAFRÅGA! har ju

 


egentligen till igår, men frågafrågafråga! :)

säger till när jag stänger ner ^^

men måste susa!
pusss

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 14 april 2011 22:12

Försökte lägga in ett bild inlägg me massa bilder.. men de funkade inte..

men whatever..

Är sjukt trött, precis kollat Tristan och isolde :)
Har haft ett hundhår i ögat , och tog evigheter innan jag fick bort det ! Så nu har jag ont i ögat :)

Dagen var ialf jättemysig! synd bara att det är skola imorgon och prov  dessutom.. Bajs!!
ah.. ska sova nu så..


Nattie  


loove//
malleh

Av Mikaela Halvorsen - 14 april 2011 15:44

Hejsan allehoppa!
Dagen var ju inte den bästa idag, men idag vaknade man superglad.. Mamma sa innan ja gick och la mig att det finns stor chans att jag får kameran.. Kärlek till Mamma Och Pappa!! :D <33


Simmade ju imorse.. Gick bra, fast sjukt jobbigt och sen får jag oftas panik om jag får vatten i ansiktet och simmar.. Men det funkade. :) Simmade i min egna takt och allt blev lyckat!
Fick även göra livräddning eftersom jag inte gjorde den förra terminen. Skulle hämta en docka på bottnen men den var tyngre än jag trott så jag fick hålla andan längre vilket ledde till att jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra när jag kom upp!
Men fick göra någonting med en människa, Fick simma med lilla Lina.. gick jättebra! Fick beröm tillochmed! :D <33


Ah, idag ska jag på typ 'kalas' nej men en liten tio åring fyller nämligen år idag så jag ska dit ! :)
slutade redan vid tolv idag, känns skönt!
imorgon är det fredag. hmm. ? vad ska man hitta på dåda? JUSTE sen är det ju loov! :O
YEEEAAAY!! :D

ah.. Har ingenting speciellt att skriva. lyssnar massa skön musik just nu, så puuss :*


Loove

// Malleh


Det är bättre att ha älskat och förlorat än att inte ha älskat alls

Av Mikaela Halvorsen - 13 april 2011 19:32

This is perhaps mine soon! :D

 



HIHI HOPPAS HOPPAS :D <3


har gjort klart läxan nu. så vad ska man nu hitta på?! :)






 


Som bilder säger!
Frågestund tills på fredag ! :)
fråga massor :D <3


ska äta min choklad nu, bye!


lloovve

//malleh

Av Mikaela Halvorsen - 13 april 2011 17:04

Hejsan alla där ute!
Kan ju berätta att dagen inte alls varit bra,  varit väldigt nere! 

men nu sitter man här och mumsar i sig choklad så man blir glad   


Försökte prata ut om en sak med en person, men den ville inte. Egentligen förstårligt men kanske kan allt ta slut om vi hade gjort det.  Jag även tänkt, jag förstår att det jag gjort sårar men även de som den gör sårar. Men om du läser det hära så ska du veta att jag inte gör det här för att såra dig!! :)
Har även tänkt på att vi är 16 år och hur beter vi oss egentligen mot varandra? vad håller vi på med på fejjan egentligen? Jag ser verkligen hur onödigt både de jag gör och det ni gör.. Men ah nu skiter jag i allt och kör mitt egna race.


Ska till simhallen imorgon på idrotten.. inte kul.. !
och JAG måste stanna kvar och göra livräddnings skiten också.. Kommer få panik och typ dränka skiten.. :P
Vill verkligen inte visa min kropp inför TVÅ klasser..   


menmen.. ska göra min läxa nu så..

looove

// Malleh

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards