Malleh's

Alla inlägg under maj 2011

Av Mikaela Halvorsen - 16 maj 2011 22:15

Här sitter jag nu och ska försöka blogg, det är allra första gången jag gör det, Jag gästbloggar åt Malleh :)

Idag har väl inte varit så bra, fick reda på dem nya grupperna till vandringen, blev inte sååå värst glad :/ sen kännerj ag mig lite stressad inför vandringen känns som om jag inte har allt fast jag har det, och sen stressad inför skolan, känns som om jag inte ska hinna klart med geografi arbetet vi håller på mig, (även fast de ska vara inne näste vecka) men men bara att bita ihop :)

Idag så har jag lagat mat spagetti med köttfärssås, den vart inte så god :/ men jag överlevde, även så resten av familjen ;)

imorrn är de skola och då får jag träffa världens bästa malleh ! :D <3 tkr hon är helt jävla underbar som är som hon är och är sig själv och ingen annan, för det är väl så de ska vara ? att man blir kär i den personen man egentligen är, och ingen annan ? :) det är så jag tycker iaf :) Någon som tycker olika ? :) <3

Men men ska sova nu så god natt sov gott alla som läser :) <3 <3

Av Mikaela Halvorsen - 14 maj 2011 08:06

Ja ni. Här sitter jag 08:06 på en lördag morgon.. fyfasiken ^^

SOv hos johan oc h han ska på loppis me klassen nu på morgonen, så jag får lov att gå upp tidigt.


V ad händer idag. ? nej ingenting, städa rummet.. chilla med min chips påse kanske? XP

nej men idag kom mer jag nog blogga mycket ifall mammas internet funkar såklart. :)


menmen.. chhhiiiaaaaooo1 :D

Av Mikaela Halvorsen - 11 maj 2011 21:56

slänger in bilder från igår hur vi såg ut. mer bilder kommer från johan sen. :)

  Satu :) foto: Jag   Felicia :) Foto: Jag   Felicia Foto: Jag   jag :)   felicia   satu :)   alla tre :)   jag :)   mitt rätta jag ;)

                  några fina bilder från i måndags. cirka 100 till menmen ;)


Dag 2: Favoritpryl

Var ju tvungen att ta med mobilen, så förlåt för bilden.. Men kameran! :* <3



men gonatt..

ciiaaoo! ;)

// M 

Av Mikaela Halvorsen - 11 maj 2011 21:41

bara några bilder från mitt favorit minne från somamren 2010 :)

                                               

Av Mikaela Halvorsen - 11 maj 2011 20:36

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag försöker gå vidare, försöker verkligen. Du var mitt allt. verkligen mitt ljus i mörkret! och nu finan de inte längre.. allt min ljus är så litet just nu. Tänk alla minnen vi har, så underbart. Vi delade verkligen allt tillsammans. Vi hade ingenting hemligt för varandra! och idag? hur är vi? vad håller vi på med? Vi ser inte, pratar inte, känner inte ens en liten del av varandra, and thats kille me !

Jag är så förvirrad. Jag älskade dig verkligen. Om jag var jobbig va de ju bara för att jag var så rädd att förlora dig. Precis som jag gjorde.Iblan känns det som om jag älskar dig fort. Jag har en ny kille, jag är kär. men ändå är du där? Jag vet att ja gillar denna kille väldigt mycket. Men du som var min allra bästa vän finns inte här? Alla  tankar är förvirrade.. vet varken ut eller in.. men jag vill inte skiljas som ovänner när vi slutar nian.. please say something...

Av Mikaela Halvorsen - 11 maj 2011 19:44

Hejsan. Idag har man vaknat på helt fel sida.. allt har känns dåligt och negativt.

Hade nationella i matte som inte gick så himla bra, men det gick hyffsat. :)
har inte direkt så himla mycket att säga direkt.. :P

jag mår bra, bilder från dansen kommer  imorgon, :)

ja är sämst på uppdateringen menmen ;)



hörs


// M

Av Mikaela Halvorsen - 10 maj 2011 22:04

halloojj.. kort inlägg hära. Varit på skoldanse. åt helvete med den!


orka inte skriva. hörs imorgon och då kommer även bilder,


// M

Av Mikaela Halvorsen - 8 maj 2011 18:39








- Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.




















Hejsan! Nästan precis kommit hem från barnkalas hos min bror. Hans

son fyllde 1 i fredags och blev firad idag! : ) Sen fick jag ju se min syrras lilla nys bebis idag. Fyf*n va söt! Guud bara längtar tills ja blir stor och få en egen !  


Nu sitter jag och väntar på att Johan ska komma, kanske kan få hjälp med en so uppgift lite snabbt också! :)
Det var iallafall så himla roligt att få träffa dom. Varje gång jag kommer därifrån känner jag mig som en ny människa. Känner mig så underbart glad! Men nu ska jag nog gå och plugga lite!


  Födelsedags barnet Alvin blir jagad av pappa!   Alvin med sin mamma My! Love her hair! <3     Alvin ! :D <3   Leker med sin nya present! :)



  Syrrans lilla fabian på 13 dagar! :)     Trött liten kille :)


  Syster Hannah med killen Mathias och deras Bebis Fabian :)   Syster och bebis :)  

Jag med en mosters dröm! Gud, alldeles varm och liten och så gudomligt mysig! :)


Ciiiaaaoo! :)


// M

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards