Malleh's

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela Halvorsen - 7 mars 2011 20:34

Tyvärr har jah no pic. Men im a brunett again!!

Så jävla nice, har velat det så himla länge och nu är jag det äntligen!! Men är inte helt nöjd med färgen.. Tar nog en mörkare nyans nästa gång jag ska fylla på ^^ 

Menmen, imorron lovar jag att det blir bild :)

Tycker faktiskt att jag passade ganska bra, lägger in blond och brun bild så får ni rösta!


Ah, sitter själv hemma hos simon med hans mamma medans han är på träning, Själv gick jag inte idag för att jag glömde alla sakrna hemma och sen hade ja inte ätit och jag var hungrig så att man nästan spydde vilket skulle leda tlll problem på träningen så ja stannade här. Åt flgande jakob alldeles själv med anita.. ^^


menmen,, försökte spela sims 3 .. min brud är ju med barn där.. Men vet ni vad som händeR? HELa datorn stängs av uan att jag hann spara eller något. så jävla typiskt.. -.-


Har inge speciellt att meddela mr än så.. Här senare kanske. :)


JUSTE.... SIMON HAR RÖTT HÅR NU ;D 

Sexbomb han blev .. * dregel* hihih (A)


Puss

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 6 mars 2011 16:02

Jadu, nu är de redan skola imorgon.. Puh' känner absolut ingen ork.

ja, vart tog liksom hela lovet vägen när man vart sjuk?

Har gjort exakt.. INGENTING.. -.-

Fortfarande hostig och låter som en kvävd anka.

Not fun!

Bara ta sig till skolan och göra som vanligt.

Menmen, har ingenting att säga typ.. igår kollade vi på megamind och sen kollade vi på dumma mig. Fyfan vad jag älskar barnfilmer!! Började kolla på Det regnar köttbullar med stängde av sov gick upp och fortsatte kolla på den. Rätt bra faktiskt :)

Men har ni tänkt på en sak.. när jag var mindre och kollade film så var nästan allting liksom tecknat och barn.. Nu är allting typ animerat och för alla åldrar. Liksom våld och allting kan ju infinnas. Menmen älskar dom ändå! :D


Jag mår ialf piggare, känns ju skönt det ialf, Tror nog jag går på träningen i morgon men kör nog lite försiktigt. :)

Egentligen ska både So sammanfattningen och svenska boksaken vara inne imorgon, Men ja har varit så dålig att jag faktiskt verkligen inte kunnat. Men simon var snäll och tog ner flyga drake åt mig så jag vet ju hur det slutar.. Boken tar ju liksom A L D R I G slut.. -.-'


nej men jag kommer ha en liten överraskning till kvällen ockå. En bild :)

Ska omvandla mig själv ;)

Hihi..

Bjuder på lite ego bilder från Anitas fest och sen två bilder på hur jag har sett ut när jag varit sjuk ^^

  

Det hade jag på mig

Blåa jeans

Fint vitt linne med diamanter

Rosa glitterbolero

på kvällen simons svarta tjocktröja.

  

Så, kort och vääääldigt lockigt hår.. Utan att jag ens gjort något. Nu vet ni hur mitt hår ser ut :D

Hela håret :)  

        

Så ser den rosa glitterboleror ut typ :P


Jättefint borstat och fixat hår va? ;) 

   

Såhär ser man ut när man varit sjuk.. HELT ROSA.. Tillochmed rosa strumpor :-D 


ah, allt för mig. :)

// Malleh


Av Mikaela Halvorsen - 5 mars 2011 17:57

Börjar bli bättre nu, men hostar hela tiden och allt jag äter smakar för j*vligt..

menmen, inte gjort så mycket, emma kom till bro med simons usb och stannade en stund fatt glo film med oss. kollade på from paris with love, började se på public enemy.. ? den sög, somnade ^^ och sen glodde vi megamind,, som jag trodde var den inte specielt jättebra men det gick att se och för hoppningsvis kollar jag och simon på dumma mig sen efter maten som Anita håller på med. :)

Är faktiskt inte et dugg hungrig för jag har en sån söt pokvän som bakade jättegoda kola kakor som ja tjockade i mig, dom smakade faktisk gott! Så jag är typ väldigt mätt! :)


Menmen, har fortfarande inte direkt ork att sitta här, har ändå ingenting att berätta så..


Vi hörs när skolan börjar igen!


Puss

// malleh 

Hmm

Av Mikaela Halvorsen - 3 mars 2011 19:00

Hej bloggen.

Har ju inte bloggat sen.. fredags?

nämligen så att min underbara älskling vart lite sjuk i helgen. och på typ 5 timmar hann han smitta ner mig! Så sen i söndags eftermiddag har ja bara legat i sängen och knarkat host medicin, alvedon, halstabletter och mesta dels bones! 

känner mig lite bättre att jag faktiskt orkade ta mig till simon idag, men jag hostar så jag nästan spyr och hela jag bara viker mig, Hela bröstkorgen typ är helt slut, gud, man lir så utmattad och rastlös när man är sjuk. Men jag lovar så fort jag mår bättre ska jag ta igen allt och bara blogga blogga blogga!! :D 


Be för mig! ^^



Kramis

// Malleh

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards