Malleh's

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela Halvorsen - 18 mars 2011 16:09

Hej alla som läser. Just nu sitter jag i kungan hos bästa Emma. Ska sova här idag och vi ska ha en grym dag. Simon skulle hitta på något annat. Menmen, det är fredag men inte den bästa..

Först så firar jag och simon 23 månader i dag, så grattis till oss! Men det är de även min pappas årsdag.


Det är fyra år sedan han lämnade mig här.

Kan berätta att han dog av cancer och han var världens mest omtänksammaste pappa. 

Gud, det är fyra år sedan men det känna fortfarande som om det var igår jag såg honom ligga där. Och det gör väldigt ont att han aldrig kommer vara med mig när jag blir stor, att aldrig mera få känna hans goda rakvatten. GUD! SAKNAD! 

Jag vet att jag ska försöka gå vidare och det gör jag, men det är så svårt. Alla man ser åker och gör saker med sin pappa, pratar om sin pappa och allt .. Det vill jag också. 

har ju världens bästa styvpappa men inte alls samma sak!

Kommer ihåg vad pappa viskade till mig innan han hamnade i koma. Han sista ord till mig. Och jag fanns inte ens där när han försvann .. Fick aldrig säga hej då.. 

menmen så kan det vara. jag älskar honom nu och föralltid och i mitt hjärta är han alltid!


Kunde inte åka till pappas grav idag så mamma hämtar mig imorgon förmiddag och så åker vi!


Menmen, skönt ialf att tröffa Emma fatt' hon är så bäst! :)


Ska gå nu..


Looove 

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 16 mars 2011 18:10

ojoj, vaknade försent idag så det var bara att slänga på sig kläder och stoppa i sig en macka och på det hela höll jag på att kvävas av tandkräm!

Gud, fick absolut inte komma försent eftersom det var nationella prov i fysik idag, gick väl lagom bra. Har lite svårt för fysik så jävla konstigt att förstå! ^^


menmen, har lite bråttom ska på tränig, men tänkte slänga in lite bilder från festen. Bara några från flera hundra!! ;)


                            


MÅSTE RUSA!!
looove


// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 15 mars 2011 21:14

väldigt trött. inte vacker heller XD



 

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 13 mars 2011 15:04

Jadu, festen vart lagom lyckad igår. Fanns några nedslag, personen som hade självaste festen kom liksom 1 ½ timme för sent så vi var tvuga att sitta och vänta på henne.. ^^

Och sen så kände man verkligen hur det var liksom.. " två grupper " Men det var jättekul ändå!

Dansade liksom inte dirket något knappt.. Fatt' jag kan inte och det är pinsamt XD 
Men i sista stunden mjukade alla upp mig.. och det var skit kul simon var värsta dans snubbe.. Aldrig sett honom dansa så som igår! Dansade tillochmed lite med honom. Ah vad mys :D


Ska be emma och simat skicka över alla bilderna så att jag kan lägga ut dom här. För jag typ bodde mesta dels bakom emmas kamera (A)

Menmen,,

Söndagen har spenderas med att först ligga och kolla på ghost whisperer och sedan äta fukost låååååågsamt. fixa sig oc gå till simon, Där jag förtillfället är. Och om ungefär en timme eller en halv  kommer bästaste Lennart och hämtar oss.. Tror jag ska äta någonting innan, magen kurrar lite ^^

Men hos lennart blir vi inatt och ikväll. Kollar någ på burlesque och love and other drugs. FÖRHOPPNINGSVIS kanske liksom inte funkar och då blir jag  väligt ledsen.. :/

 Hihi,, Och på FB såg jag en bild på min syrra, hon har lagt upp en bild på din mage. Och guuud vad tjock hon har blivit, Är ju bara ltie mera än en månad kvar till bebisen kommer. Och jag hoppas att jag eller jag och simon kan få komma till henne snart. Saknar henne och sen är jag jättenyfiken på huset dom har flyttat till. Hihihi :)


Dag 15 – Mitt favoritminne:

hm.. Vet faktiskt inte. Har ett från när jag är liten och är med pappa på stranden lite senare på eftermiddagen och matar svanarna. Det var jättespännande och roligt tyckte jag! :D


Ett av mina favoritminnen är nog också jullovet 08 till 09 som spenderades lite mer än en vecka i dalarna. Det var jätteskoj!!


Menmen., nothing more intresant att speaka om.. så


Loooove på er 

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 12 mars 2011 15:24

 Gud vad härligt, när man tittar ut genom fönstret och ser hur solen skiner !

Ah vad mysigt!

Åkte med hundarna och släppte dom på något ställe så dom fick springa i de fina vädret!

När ni stod när vart jag så arg för så fort jag går ut blir jag superblöt i ena skon men hittar aldrig felet.. Och nu hittade jag värsta hålet i skorna. TYPISKT!

Menmen, ska ju till simat idag vid.. 17 tiden?

och jag är redan, helt klar.. -.-

jag är lite för snabb av mig ^^

Men men.. vad ska man göra nu?

Simon hoppas jag kommer innan vi ska möta emma.. Han har varit borta länge nu tycker jag :P

      

 Inte världens finaste bilder, men det blir kvällens outfit :)


Måste bara lägga ut en bild på min bebis!

JÄTTEDÅLIG bild men, hoppas ni ser att hon ligger typ.. udda?

Hon är sötast! :)




Dag 14 – Mina drömmar


Oj, Mina drömmar?

hm... Mina drömmar är nog att klara skolan, få en liten familj med en liten bebis. Bo i ett fint hus, få en naken chiuaua ( grymt söta)

Öppna mitt egna lilla cafe och ah.. Ha en fin framtid!

Det är nog mina små drömmar :)



Looooove

// Malleh


   

Av Mikaela Halvorsen - 11 mars 2011 21:15

Gud vad skönt med fredag!

Men den har varit full, kom bara hem och då fick jag åka och handla.. korkad som jag är handlar jag massor och tar bara EN kasse.. typiskt. hälften av sakerna fick jag försöka bära i händerna!

Men det gick!

När jag kom in plockade jag upp allt, gav hundarna mat la mig på sängen och vet ni.. ? Jag somnade i en och en halv timme, fy vad skönt men man vaknar av att en mamma är sjuk och hungrig och vill att jag ska laga mat.. men det fick bli världens lättaste ;)

Sedan har jag bara slappat.

Ligger just nu i soffan och kollar på spiderwick med pälski och den är rätt kul faktiskt :)

Ska nog lägga oss efter filmen.. Fredag ock tidigt men jag har sprängande huvudvärk och ögonen bultar och trött är jag verkligen! Simon var trött han med så det blir perfekt!


Imorgon ska vi på typ fest eller ah, Simat fyller 15 så vi ska gå dit. Tror jag hittat något att ha på mig, men vi får se. Inte direkt snyggast.. Nu kom jag på en sak också.. GLÖMT HUNDRA DAGAR JU?!

ojoj.. Fortsätter bara orkar inte lägga ut alla hundra ggr jag glömt men nu börjar vi!


Dag 13 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med...

Tror faktiskt jag skulle byta med Felicia.. Tror hon läser min blogg. ^^

Men jag tycker faktisk att hon är helt så som man ska vara. Lagom lite mull fast i en bra form. Fin hy, PERFEKT hår.. Ah jag bara avgudar människans utseende ;)

 

Japp men nu ska jag se klart filmen och sen sova! Skriver och lägger in bild i morgon!

 

looove

//Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 9 mars 2011 21:11

Har studiedag idag och det har varit en jättebra dag !

Vi gick upp ganska tidigt och så rullade vi mot kista ;)

Mötte upp Emma på tåget och sen så åkte vi.

Fick med med massor med saker! :D


Hade ialf en super trevlig dag, känt mig glad och alldeles mig själv :)

Kollade även på bio, såg Min låtsasfru.. Ganska okey.. Rätt rolig!

Köpte en popcorn och en cola och emma också.. men jag typ åt upp allt på ett nafs och emma hade allt kvar när vi kom ut !! XD

Lilla plutten :)

Ska strax äta lite mat och sedan ska jag in i duschen och ah göra det man ska där ^^

Här kommer bilder på sakerna jag fick med mig hem men fick även med mig present till lilla Simat som ska firas i helgen. tror det blir funny! Men.. nu kom jag på.. VAFAN  SKA JAG HA PÅ MIG?! :O

ojoj.. måste kolla .. ^^


  fotlänk för dom som inte fattar :P      

Jag har inte glömt bilderna på håret :) Det bästa jag hade .. :P

       

Köpte även två nya silver pluppar till örat :) Glömde lägga in bilden ^^


Looove

// Malleh

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards