Malleh's

Alla inlägg under februari 2011

Av Mikaela Halvorsen - 7 februari 2011 21:38

Nu sitter man med Eskimonis stoooora morgonrock och en tulban i huvudet. Precis duschat och kommit hem efter träningen. Känns skönt att äntligen komma igån och röra sig lite!

Ialf, kämpade från 20:00 - 22:50 att få igenom min nya ring till näsan.. tror du att det gick?

NEJ! Blev så himla sur att min mamma trodde att något annat hade hänt.. :P


Menmen,, det tar vi tur med när svullnaden gått ner på näsan.. Stor som en röd sak.. :( 

I morse försökte jag med hjälp av Eskimoni att töja örat, till 3 mm.. FUNKADE INTE HLLER!

Vi fick igenom den en bit, och sen fastnade den. fyra personer verkligen försökte pressa men det gick inte! Man kunde inte ens dra ut sen, den satt som berg. Men Sen har vi ju då bästaste Robban som är så näll och låter oss komma till honom efter skolan och hjölper mig med den förbaskade saken.. Tog lite tid för jag tramsade men sen gick det :)


Så nu sitter den i örat.. Men annars har dagen varit bra, vi gick ju då till robban och fixa de det dära men sen fastnade vi där och såg en bit av en filk som verkar sjuuuuukt bra.. Blood and bone.. Någon som sett ?

Vi ska nog dit i morgon och låna den.

Ah, sen var det ju bara träning och nu är jag här..


Föresten, fyllde ju år, menpå  Eskimonis typ ¨fest¨ så fick jag en present från Samona och Robban. En jättestoooor rosa toffla! Så jävla mysigt att ha på sig och så himla sööt! 


     inte världens bästa bilder men soo what, ;) 


Ialf har en bild på hur fint felicia gjorde mtt hår i fredags.. 

   Jag tyckte de vart jättefiint. men nu ska jag gå!


Puss

// malleh 

Av Mikaela Halvorsen - 6 februari 2011 20:49

arrrg, blir så jävla förbannad!!

Här har man köpt en jättefin näsring som är svart och allt.. och så får man inte in den!

Den är förtjock, så kommer man på att jag har en sak som är lika tjock men vass som man kan trycka igenom men det funkar inte heller !! Åh!

Nu är jag på skit humör!!!


  

Ialf, Var i stan i dag med Flizan och Eskimoni, ( Simon ) 

Fick inte med mig hem så mycket direkt, jag köpte bara en näsring och en minimini snygg töjning som jag ska stoppa i sen.. men nu är jag arg och har ingen som helst lust för mer smärta. Och sen köpte jag brända mandlar och en chai latte. FYVAD GOTT ! :D

Ah, Eskimoni köpte tandskydd för boxningen och flizan köpte en liten töjning och två snygga tröjor! ;)

Sedan fikade vi på Bolero, fett mysigt och gott! :)

Snott två bilder från flizan ;)

Men men.. Orkar fortfarande inte skriva om filmen från igår. minns inte ens vad den heter, men den var rätt spännande! ^^


Kände verkligen att det var grymt skönt att komma ut lite och göra lite saker, känns skönt att börja en nytt friskt år men massor av positivihet ;)

Menmen.. ska strax försöka mig på min näsa igen.. FAAAAN om den vägrar   


Nu slänger ja in bilderna fatt' sen orkar ja inte skriva mera men dagen var en solig lyckad mys dag! :)

        Felicia :)

Jag och Eskimoni :) <3


puss

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 6 februari 2011 10:56

Godmorgon, nu är man äntligen vaken!

Ska äta lite frukost och sedan ska jag fixa i ordning mig. För jag och simon ska nämligen till stan med underbara flizan <3

Ska försöka hitta något fint till alla <3 dag till simon men har inte en aning. Blir ett kort inlägg, måste snabba på litegrann!


Hihi, berättar om film nr 2 ikväll!

Ses


puss

//Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 5 februari 2011 21:24

Jadu, nu har tiden gott ganska fort tycker jag, klockan är halv 10 redan..

Har ätit pannbiff i stekt lök med pressad potatis. MUMS !

Sedan har vi tjockat och och glott film som jag sa att vi skulle göra.

Fick min rosa stora gristoffla idag, så himla härligt skön! En stor fluffig rosa toffla som man har båda fötterna i.


Blir ett ganska snabbt inlägg nu ska snart kolla en till film som jag skriver om i morgon.

Den här filmen såg jag :

    

Japp, Splice var det.

Den är så sjukt bra faktiskt!

Hon är ett experiment som dom börjar älska. Hon är som ett litet barn, går, dansar, växer, skriver, ritar osv. Men allt går inte som de planerat!

Filmen får 4 av 5 av mig.

Hon är så sjukt söt också! :)


Ha en trevlig kväll allihopa!

Puss

// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 5 februari 2011 14:02

Igår så betämmde jag och felicia att vi skulle ses i helgen och så blev det tillochmed samma dag. Så Jag sprang fort hem och hämta lite grejer och då har jag ju världens bästa pappa som frågar om vi vill åka bil ist för skolbussen. Det är ju självklart att man vill!

Så vi åkte till centrum och hämtade henne + att vi köpte lite snacks.


Det var iallafall sjukt kul att komma till henne, ÄLSKAR hennes hundar. Det ironiska i de hela är att min egna lilla ängla hund Troja är ju såklart bäst. När vi kommer dit har hon en hund som heter Troija  som är lika underbar! Fast det skiljer sig över en sak.. Troija är rottweiler och Troja är Labrador. Men dom liksom var sådäre mysiga och ville hela tiden klappas och båda var lika mysigt slemmiga :D



  

Min Troja. :*


Hade super trevligt allafall! Bara vara tjejer för en gångs skull var så skööönt, vi pratade om allt liksom .. Bara prata ut om saker och vi kunde skratta och göra tjejsaker liksom. Kände verkligen att nu kom Malleh tillbaka till det liv hon hade en gång förut. Det som är så skönt med Flizan är att hon är på min nivå liksom, hon får mig att se på flesta saker med det ögon jag inte längre har. Man känner sig aldrig obekväm med henne!

Sen kom då hennes syster hem också.. som jag faktiskt inte trodde var en tjej först. Men när hon kom in till oss och snackade och allt, jag skratta typ hela tiden och allt.. Så här roligt har jag fan inte haft på så sjuuuuk länge!!


Från det ena till det andra, kvart över tre ska jag iallafall möra älsklingen i centrum och hyra några filmer :) Är ju så ovan att vara ifrån varandra att jag faktiskt saknar honom som jag inte vet vad! Men vi ska äta good mat och sen tjocka oss med massa gott och bara titta på film & vara tillsamman ! Myys.. : )


Nejje, nu ska jag hoppa in i en dusch och fixa i ordning mig till Bebisen kommer!

Puss på er :*


// Malleh

Av Mikaela Halvorsen - 2 februari 2011 22:45

Hej allihopa!


Nu har man en alldeles ny blogg, verklar lite roligare på bloggplatsen. :)

Idag har man varit med Flizan och Simon, vi pluggade ytterst lite, snackade massor, åt och sen stack vi och tränade!

Har ju börjat på Friskis och Svettis, rätt kul faktiskt!

 Kanske inte verkar jobbig, men man rör ju iallafall på sig!


Nu är simon i duschen och snart är det min tur att hoppa in, sedan blir det march i säng! En ny dag i morgon. Som börjat med idrott såklart.. usch vad trist! ^^


Idag blir det inte ett lång inlägg, är ju första och sent. Men jag lovar här får ni följa mig genom allt! :D


Puss

/ Malleh

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards