Malleh's

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

havs blåa sommarnaglar.

Av Mikaela Halvorsen - 8 maj 2012 22:28

Nu var de verkligen sjukt längesen.. 10 dagaar tror jag, sen jag skrev. Känns som igår? Inte så speciellt mycket har hänt. I helgen var jag iväg med killen och hans lillesyrra till grönan. EN timme i biljettkassan.. MER än EN timme i mat kön.. sen var de dags för LMFAO. NAJSS!! Sen åkte vi lite och sen hemfärd. HELT slut när jag kom hem!

Lördagen var rena rama slappar och tjockisdagen för mig och johan. Åt bara gott, jordgubbar med vanilj visp <3

Mumma! gjorde även Nacho tallrik till middag. 

Söndagen bar vi åt min bror, på 2 års kalas, och träffa syskonen sen ett år tillbaka. De är så kul, alltid lika varm i hjärtat efteråt. Johan sa att när min bror sa till alla att jag var hans lillasyster, lös jag upp som F*N. Hihihi!


Hamnat i en fasad som har mycket funderingar och tänker rätt mycket. Humöret pendlar och sådär. Känns som att de händer så mycket runt omkring mig, men de händer ingenting. Så de är lite, lite bloggande nu. Men de kommer nog tillbaka snart. Solen är här, och laddar mina batterier!


Gjorde naglar idag :)

  Nöjd nöjd. 


Skriver mer än annan gång!   

 
 
Denise~

Denise~

9 maj 2012 17:16

Du vet att jag finns, alltid <3

http://www.denisewasterlund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards