Malleh's

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

tidsfördiv... låååångt..

Av Mikaela Halvorsen - 2 januari 2012 18:17

om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? första resan! 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga tror jag

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej

4. Dog någon som stod dig nära? nej! :)

5. Vilka länder besökte du? Bulgarien :D

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? --

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 27 juli... och ja, d et finns några! :)

8. Vad var din största framgång 2010? Jag pratade med främmande människor, utan backup.

9. Största misstaget? ..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk var jag nog :P

11. Bästa köpet? min telefon, dock köpte inte jag den (A)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Oj, ingen aning..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? ingen som jag direkt minns nu.. .

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? slappat

18. Hur tillbringade du julen? först hemma hos mig. Sen på kvällen hos förra killen

19. Blev du kär i år? jag var redan kär

20. Favoritprogram på TV? halv åtta (A)

21. Bästa boken du läste i år? twilight :P

22. Största musikaliska upptäckten? ..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? MOBIL

25. Något du önskade dig men inte fick? säkert flera saker :P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? don't really remember.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske det..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? eh... vanlig?

29. Vad fick dig att må bra? många saker

30. Vilken kändis var du mest sugen på? will !!

31. Vem saknade du? MÅNGA

32. De bästa nya människorna du träffade? Julen, Emma!

33. Vad ser du mest fram emot med 2011? ..


året 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? vet inte?

2. Höll du några av dina nyårslöften? minns inte om jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej

4. Dog någon som stod dig nära? Nej!

5. Vilka länder besökte du? Inga..

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? nej ..

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 27 & 29 mars.. sen den 25 juni! :)

8. Vad var din största framgång 2011? Gymnasium!

9. Största misstaget? hm..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? tror inte jag varit sjuk och inte heller skadat mig.

11. Bästa köpet? Kameran

12. Vad spenderade du mest pengar på? dåliga saker

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? jadå

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? finns många.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare.. eller kanske något mitt emellan

16. Vad önskar du att du gjort mer? slagit.. nej jag venne :P

17. Vad önskar du att du gjort mindre? lagt min energi på dåliga saker!

18. Hur tillbringade du julen? hemma, men min mamma, styvpappa och mina styvfarföräldrar <3

19. Blev du kär i år? ja

20. Favoritprogram på TV? venne :p

21. Bästa boken du läste i år? hypnotisören

22. Största musikaliska upptäckten? ---

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja, mitt sanning och konserkvens spel!

25. Något du önskade dig men inte fick?  inte som jag minns

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Simon, kevin och emma var och sov hos mig.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? massor!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? sliten.. men vanlig! :)

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och massor!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? edward..

31. Vem saknade du?  skriver inte de här

32. De bästa nya människorna du träffade? gymnasium tjejerna <3

33. Vad ser du mest fram emot med 2012? skolåret, praoen (om de blir som jag vill) och sommarjobbet som jag hoppas på !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards