Malleh's

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Cancer.

Av Mikaela Halvorsen - 13 september 2011 21:12

Ordet cancer får mig att rysa genom hela kroppen. Min pappa drabbades av det, precis som vem som helt kan det. Många vet redan att kan klarade inte kampen emot den. Den besegrade honom.

Cancer.. varför får man det egentligen? Alla har vi våra frågor. Varför får just den personen det? många tänker att: varför fick inte jag de istället?

Just det ehär cancer. Det är något så fruktansvärt jobbigt att veta av.

Jag vet att jag är nojjig över minsta lilla ont jag har. För jag är RÄDD över att få det.

Precis som filmen jag la ut, så fick jag lära mig något under min fars resa. Att skratta, skämta, gråta, vara arg och allt man nu kunde vara, var alldeles okej att göra. Min pappa, var ett riktigt charm troll. Han skämtade alltid, höll alltid humöret uppe hur dålig han än var ville han inte att alla andra skulle dras ner. Till och med sköterskorna älskade honom.


Jag tycker iallafall att alla borde läsa den HÄR bloggen. kolla igenom på kategorierna, läs och klicka. Finns så mycket som fångar ens känslor. Den här tjejen är någon jag kallar stark efter ha sett alla bilder. Så ikväll går alla min tankar till alla som drabbats av cancer   




men, imorgon har jag LITE sovmorgon. Ska upp vid åtta för att åka till mitt efter längtade läkar besök. Får se hur det går! Wish me luck!


Ska krypa ner i sängen, läsa klart min bok. kolla en skvätt på american pie som är på 6an och prata lite i telefon.

Hoppas alla har haft det trevligt.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards