Malleh's

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2011

så duktig tjej!

Av Mikaela Halvorsen - 21 augusti 2011 19:38

hallå, nu var har det varit lite taskig uppdatering här!

Så nu kommer massor med information på en gång!

SÅ vad har hänt dessa dagar?

Igår gick jag hem från johan och chillade lite i soffan med päronen.

Kollade på massor med film men minns inte va det hette ^^

Sen vid 21 kom johan till mig. Och då kollade vi på lungt vatten och sen mothman.

Rätt bra faktistk!

det var det som hände igår.


Idag så gick vi upp och åt en stor frukost. Sen följde jag med när J skulle övningsköra så vi körde runt i en timme. Sen var ´jag hos honom en timme och spelade lite tv spel.

Kom hem kollade på 112 poliser, det var så intressant att tiden bara susa iväg. Sen var det pannkaks tajm. Så det var bara att ställa sig och göra massor med pannkakor. Så det blev pannkakor med glass idag! Riktigt lyckat faktistk!


Satte mig här och kollade på lite saker.

Sen följde jag med på en promenad med hundarna och satte mig här igen i två minuter. Sen satte jag mig ner för FÖRSTA gången och klippte håret undertassarna på MIN hund. Snacka om lyckat! Hon gjorde ingenting, bråka inte eller något! :D

Nästa steg är att klippa hennes klor alldeles själv!

Så idag har man varit en duktig tjej, guldstjärna till mig!


Och så har vi ju då imorgon. Imorgon är det den 22, och gissa vad som händer? jo jag börjar gymnasiet. Känns fruktansvärt läskligt samtidigt som fruktansvärt roligt!

Känner ju ingen, än så länge som jag vet ska gå på didaktus i järfälla och BF linjen.

Så det blir roligt att se hur många man känner igen. För läraren sa att det skulle vara många elever från bro och kungsängen som ska gå där. Men vet dock inte om han menade i BF klassen eller i de andra klasserna. Men vi lär ju se. Så, vad ska man ha på dig? jadu.. jävla bra fråga. Kläderna från H&M har fortfarande INTE kommit?! skit ställe att beställa ifrån.


Men vi kan nog rota fram något i garderoben!

Så imorgonen blir det att stiga upp. Men inte så värst sent, har sattit alarm på 08 ( börjar 10, så ska ta 09:15 tåget)

men funderar på att ställa den på 07:30 istället faktiskt.


Jaja. nej men nu ska jag strax hoppa in i en dusch så jag luktar gott imorgon.

Ha det bra allehopa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards