Malleh's

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

I'm back!

Av Mikaela Halvorsen - 13 augusti 2011 13:04

Här är jag igen. Haft gudomligt skönt och roligt där borta! Bo alldeles själv, gud så jag längtar!!


kan ´ju berätta om alla dagar ..


Onsdag: Åkte och kom fram. Började SPÖregna när vi precis klev innanför dörren så där satt vi ett tag. Vid 3 tiden.. kanske fyra? var vi TVUGNA att gå ut i det fina vädret för att handla men som tur låg affären precis brevid eller as, tre minuter?

Så vi handlade lite till middagen och frukost.

Sen satt vi i soffan, kollade lite film sen började det dunder blixtra! och jag är ju jätte rädd för blixt och åska.. och så vart det VÄRSTA smällen.. Då hade vi en rädd liten flicka där! haha!


Men sen mot kvällen så lagade vi våran fina middag, blev kotletter med klyftpotatis och beasås. Mumma!

Och sen efterrätt såklart. Fromage med jordgubbar (bild kommer ikväll) Massa tända ljus och super mysigt! Fick en jättefin present av johan också!!

hihi. OCh senare på kvällen blev det en snabb rundtur runt alltihopa!


Torsdag: Vaknade, dukade fram god frukost. Halv nyttig!

Degade framför tv en stund och sen vart det en ännu större rundtur runt alltihopa!

Super mysigt! åt även lite lunch i kärtorp.. På den berömda koisken.. Men bara för att johan skröt om den vart det inte så.. ^^

 Träffade även på johans allra bästa vän därifrån, Simon hette han. Hihi, super trevligt. Men man fick ett annat intryck när man bara såg honom på bild. Men som sagt, inte dömma någon från utsidan!


Gick hem och lagade lite middag och så degade vi resten av kvällen. Eller ah, typ två timmar.. sen somnade vi ^^


Fredag: Gick upp lagom tidigt. Åt frukost, degade och sen fixade vi oss för att ge oss iväg till skogkyrkogården. Köpte en blomma på vägen också såklart. Det var en bit att gå men inte gjorde det något. Skönt med en promenad. Men vart lite tårögd när jag kom fram till hans mammas + systers grav.. :/


vad gjorde vi sen föresten.. ? hm.. Juste gick någonstans och åt lunch. Sen På kvällen så gjorde vi lite middag och sedan gick vi ner och handlade lite gott. men inget gick typ åt.. vart så mätt på middagen att vi såg ut som jästa bullar!


Och så idag dåra gick vi upp 07:05

Och fixade lägenheten, ducha, och sådär. Så begav vi os mot hornstull och hämta några saker till johan bror. sen mot stockholm.. =)


Sådär.. nu så får ni nöja er. Skriver senare!


Kissies

 
 
Samona

Samona

13 augusti 2011 13:25

Låter som ni haft det trevligt. Johans mamma vet jag om, men syster?!

kram

http://samona.blogg.se

Mikaela Halvorsen

13 augusti 2011 14:59

Ja.
Ah, hon var väääääldigt liten, och han hann tyvärr inte träffa henne.

Kram

 
Samona

Samona

14 augusti 2011 19:57

Ahaa.. ok..

http://samona.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards