Malleh's

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Han som inte kan ge, kan heller inte känna

Av Mikaela Halvorsen - 1 augusti 2011 16:15

Var alldeles för trött igår för att orka blogga. Kom hem vid halv 11 tror jag?

Denna veckan har varit som ljuset i min tunneln. Det här med att umgås med sina vänner, hade jag nästan glömt hur underbart det va!


Vi gjorde egentligen inte så himla mycket, men mysigt ändå   

Älsklingen sov en natt till hos mig, och igår kväll så bakade jag mina älskade havreflarn! MUMA!

blev lite misslyckade dock.

Och jag åt såklart as god vattenmelon!


Nu på morgonen har jag skurat hela badrummet, så det skiner som bara den! :D

och nu hjälper jag till med maten.

Ska duscha och sådär, slänger in ett inlägg med outfiten sen innan jag går mot älsklingen.


ah..


Du log mot mig
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?
Min ängel..

 

---------------------------------------------

 

Min pappa, min hjälte.

mer än fyra år har gått och det svider fortfarande.

Det kommer det ju alltid göra. Jag hoppas du har det bra nu.

Och en dag ses vi ju, eller hur?

Älskar dig pappa!



Ah, hoppas ni har det bra nu.

Slänger in ett inlägg när jag är klar.


Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards