Malleh's

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

frågor..

Av Mikaela Halvorsen - 23 juli 2011 22:39

Början:


Namn - Mikaela
längd: ca 165
vikt: H E M L I G T men kan avslöja, knubb unge :D
skostl: 37-39
hårfärg just nu: hasselnöts brun

hårfärg annars: blond:)

ögonfärg:blå / grön / gula

Adress - hemma.
MSN-adress - blablabla@hotmail.com

Lunar -  nope
Ålder - 16½
Födelsedatum - 9 jan
Stjärntecken - Stenbock
Bilddagbok - Abuba

Tonåren:


Hur gammal är du? - 16 år och 6 månader

Hur tycker du att du har det hemma? bra
Kan du lita på dig själv? - ja
Hur tycker du att ditt liv är? - Bra.
Har du ett bra liv tycker du? - ja :P

Vill du ändra på något i ditt liv? - alla har vi väl något ^^

Berätta vad - --
Är du nöjd över din kropp? - inte riktigt,
Något du vill ändra över din kropp? -  Jaa
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? -klart man kan.. men att mena det är något annat. 


TONÅREN / KÄRLEK / VÄNNER / MOGENHET


Kärlek:


Har du någon kille? - ja :)
vill du ha kille? - ja:)
Gillar du någon nu? - sjuk mkt.
Som heter? - Johan

Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv? - leva med nån.
Trivs du tillsammans med någon kille? - ja :)
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? - långa
När en kille gör slut, blir du ledsen? - Ja?


Vänner:
Har du bra vänner? - jaa
Du tycker om att va med dina vänner? - ja.Vad heter dina bästa vänner? Emma, Felicia  Vad heter din allra bästa vän? -Emma

Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra? - få bra vänner.
Har många sagt att du är mogen för din ålder? - ah :)

Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? - ja
Har du fått höfter? - ja föddes me det.
Du älskar att shoppa? - hehe nej :P


andra frågor.



Familj

namn på din pappa: Birger
hur gammal e han? han fyller inte år längre.
namn på din mamma: Kerstin
hur gammal e hon: 48

namn på dina syskon:-
halv syskon: Maria, Bente, Frida, Martin, Hannah :)
flyttat hemifrån? : ja^^

har dom barn? : Maria:, Johanna, Mathilda, ebba och axel. Bente: Morgan. Frida:inga Martin: Alvin


Kompisar:

vem var din första bästis? : Satu.
litar du på dina bästisar? : klart!litar dom på dej ? : Hoppas jag :)
har du svikit en vän? : Jao :(
har du haft sex med en av dina vänner? : Han var min vän förut :P


skolan:

heter din skola? : Den hette Broskolan, min nya heter Didaktus
e den bra? : Njaa inte spec.
vad e bra? : eh.. ?

vad e dåligt? : nästan allt.
Har du MVG? : i hemkunskap :)

har du VG? : ja :)
har du G? : klart :)
har du IG? : idrott XD
har du haft sex på skolan? : Nej?
vill du ha? : inte direkt!

bästa läraren?  På broskolan, Lotta kolm!
sämsta:  hm.. Helena :P
favorit ämne? : jadu..
hat ämne? : NO!


Har du nångång...

druckit en fimp? : nej?!
testat droger? : Alvedon?XD
testat att dricka alkohol? : ja
gått på ett bröllop? : Klart ?
ett dop? : ja (:
en begravning? : ja, .
sett en död människa? :ah...
sett ett dött djur? : Ja
gjort inbrott? : nej
snattat? : ah
spottat på nån? : hihi :P ja
slagit din mamma för att va dum? : L I T E N
din pappa? : nejnej han va den snällaste O:
haft sex? : ja

haft kk? : Nepp


vill du..

träffa nån som dött? : ja
träffa din idol? : har ingen ..

ha sex med din dröm kille? : Har ingen
göra nått olagligt? : nej
röka? : eh..
snusa? : usch nej
ta nåns oskuld ? : eh inte direkt nu ialf. xp
vill du sluta med frågorna? : Aah
vill du pussa nån? : yeesses

 
 
Emma

Emma

24 juli 2011 17:23

Du är ABSOLUT inte knubbig!? :O
Å aa, jag litar på dig! Till hundra procent! <3

http://praalinen.bloggplatsen.se

Mikaela Halvorsen

25 juli 2011 00:42

Haha jo ;)
Awe, bra!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards