Malleh's

Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Home again!

Av Mikaela Halvorsen - 30 juni 2011 12:40

Sådär, nu är man hemma från lappland igen. Kom hem vid 23:30 igår. Sjukt trött!

Vad kan man nu berätta då? Jo, jag har haft det så himla trevligt och skönt där uppe!

Även förälskat mig i två , Gro och Atena .. Två hundar, fick tyvär ingen bild på Atena men fy vad söt hon va!

Vi åkte ungefär 00:15 lördag till söndag natt och var framme vid 10:40 (TROR JAG) på söndags förmiddagen. Sov i några timmar, men bilen är inte den skönaste att sova i.. :P


När vi kom fram packade vi upp och så fick vi lite lunch, satte occ och pratade lite med dom som vi åkte till. Johans farbror.

Vid 13 tiden drog vi ner till båtarna och åkte till någon Lars? Satt där och snackade i solen och hundarna fick leka. Efter någon timme fick vi bada bad tunna ! så mysigt !! :D

Sen tog vi båten och åkte hem.. Saga var lite rädd för båten så Peter (j's pappa) skulle göra något hopp in i båten.. men halkade på en sten och plumps ner i vattnet! XD


Vi åkte hem, åt mat.. Sen skulle jag och J bara vila ögnonen, la oss runt 19.. slutade med att ja vaknar 02:44 och ser att vi fortfarande ligger PÅ sängen me kläder. Så vi kröp ner och sen sov ni några timmar till.


Måndagen.. Åt frukost, åkte och käkade lite pizza till lunch, gick en skogs promenad med alla hundarna, gick även upp på utsiktssaken och såg himelskt fint landskap. Åkte hem, satte oss i solen och bara njöt. Lekte med valparna som fanns där. och JA jag blev KÄR!! Sen vart det middag. så vi åt lite. Sen satte vi oss alla ute och pratade. Men hamnade vid tv ett tag. Jag och J la oss för vi skulle upp tidigt på morgonen efter. Låg och pratade ett tag sen somnade vi.


Tisdagen..

Gick upp sju.. men ingen annan.. så vid åtta gick alla upp och fixade sig, åt frukost osv. vid 9 tiden kom vi iväg. Vi skulle dra upp på något fjäll. Men vi hittade aldrig dit. värsta problemen vi hade. Vi höll på i timmar för att hitta tillslut orkade vi inte och så drog vi till NORGE! så vi körde in i norge och kolla på fjäll och sådär.. Men även på vägen dit liten bit upp på ett fjäll så hittade vi lite snö.. Hann inte fota just fläcken men snö. Men J och hans far sprang dit och började kasta snöbollar på oss?! :O

vi fortsatte mot norge ialf. Skulle till hjattefjalldalen eller vafasiken de hette^^ men vi kom ju aldrig fram så vi vände hemåt. men det var så extremt vacker i det norge vi såg. Jag bangar verkligen inte över att åka och se mer! Var hemma till ungefär halv 6 skulle jag tro. Alldeles lagom till middagen! :) Satte och i Vardags rummet tillsammans och pratade en massa! :)

Fick även lite god glass ;)
jätte trevligt! :)

Sen åkte vi hem på onsdagen..

åkte vid 10 skulle jag tro. Stannade vi halv tre och köpte donken, och picknickade på någon gräsmatta. hehe donken picknick! ^^

for vidare och hade några stopp här och där. :)

Trevlig resa var det ialf! här kommer LITE bilder av dagarna.. :)

  Fiffi elr bodil? :S   Saga och min älskling Gro!       min prins.. :') <3     min prins <3  

GRO! :D       utsikt!   utsikt     hehe utsikte uppe på ett fjäll TROR jag   snö på väg till norge!   norge   norge   en fors i norge  

  här med.   en fisk   havet! :D stank fisk.. .____.   fint :)


nu sitter jag  här och väntar på att johan ska komma hem så jag kan springa över dit och hämta alla mina kläder osv från resan.. :P
hare gött! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards