Malleh's

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Orkar inte

Av Mikaela Halvorsen - 24 april 2011 10:57

Halloj!
Sitter här i Johans rum , precis käkat en påsk FRukost/Lunch! Mumsigt!
Johan ska duscha nu och ja kanske ska fixa till mig, vi ska nämligen till uppsala idag och ha det trevligt! :D

Ska fota massor, och kommer som vanligt lägga ut mesta dels av alla bilder på fotobloggen! :)


Finns en sak jag bara måste skriva om!

Något jag är sjukt trött på är att höra hur jävla värdelös man är på allting. När man själv står på botten och verkligen försöker göra allt man orkar och kan för att hjälpa sin vän. Man verkligen gör allt för att finnas till. Då får man skit för det? Medans för andra då man knappt lyssnar men det uppskattar de ändå? Jag är verkligen trött på att få allt skit när man ändå liksom inte förtjänar de!  Som en speciell nu, vi är tre tjejer som är bra vänner, från början var vi TVÅ du va besviken på. Men nu är det ja som ska ta allt skiten för allt? Men gumman, när vi väl frågar kan du inte, men frågar du någonsin någon av oss? Jag vill inte b råka, men heller inte ta mer skit!

Sen är ja lite irriterad på de som hänt mellan mig och S, jag bryr mig faktiskt inte. Men ja är så trött på just några saker. Jag började skriva saker som ' varit med en underbar vän idag' osv. Efter någon vecka börjar dom, men alla hackar på mig att ja försöker härma dom.. ? WHAT?!
Varför skulle jag vilja det? :S Ja vill inte dra upp något med dom, utan till alla som hackar.. Varför vara arg på att jag är med en kille, när han dagen efter ger signaler me en tjej? Liksom dagen efter allt bröts kom en lärare och fråga mig ifall han redan blivit tsm med henne. Och ändå visade ja inte någonting i skolan att ja gillade någon, men får skit för sitvationen? Så trött på folk som dömmer utan fakta!!
'Jag är inte alltid perfekt men det är ingen. Jag är inte felfri men jag gör inte A L L T I D fel. Även ni andra kan göra fel. Mitt liv är inte det bästa just nu, jag är faktiskt ganska sårad för alla er som inte tror det. Men jag vill inte slänga på mig på alla människor och kräva uppmärksamhet. Varför ska alla få veta att man är ledsen. ? Ingen kan ju gör något åt det, just move on! Det är det ja håller på med, så snälla slut fråga om honom hela tiden. Försöker gå vidare :)
Ny kille, nya vänner, nytt liv! :)
Och snälla, ta reda på fakta innan ni dömmer. Please?!


Allt för mig just nu.

Skriver när ja kommer hem!


// M  

 
 
Satu Maria Kaarina S illanpää

Satu Maria Kaarina S illanpää

24 april 2011 12:30

Malleh , jag kan inte säga att jag förstår dig , förstår inte heller vem du skriver om .
Men jag vill att du ska verkligen veta att jag finns här och har alltid gjort det och det vet jag att du säkert redan vet .
Vi har inte vart med varandra på länge men ändå finns vi kvar för varandra om du tänker efter , jag ser dig som en kusin för det äär det vi var och det är ju inte så att kusiner hela tiden umgås dom ses väl nångång ibland och det är väl så läget är jag vet inte om du ser på det på samma sätt eller om du bara ser mig som än vän eller ?
JA jag ville att du skulle veta det <3

http://www.satusmusik.bloggplatsen.se

Mikaela Halvorsen

25 april 2011 11:00

Tack Satu! Jag vet att du finns här, och jag finns A L L T I D för dig gumman! :)
Kusiner once and always babe!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards