Malleh's

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Fredag ÄNTLIGEN!

Av Mikaela Halvorsen - 18 februari 2011 17:51

Gud så skönt med fredag! slutade kl 12:10 men råkade fastna i skolan en timme extra.

Följde men hanna hem idag ialf och då fick jag raggmunk till lunch, skit gott! Speciellt med äppelmos!

Sen tog vi det lugnt i soffan och glodde film en stund till Simon och kevin kom över en timme typ. Spelade S&K ( Sanning & konserkvens )

Sen gick dom till simon och mötte någon på vägen typ.

Menmen, snart ska vi äta inbakt kyckling. Hanna säger att det är jättegott, har aldrig ätit det så bäst för henne att det är det! Kommer även slagga kvar här och ha det mysigt. Har suttit typ 2 timmar ? med hennes råttor i soffan, så himla mysigt! Lusen åt hela tiden på mina halsband och min töjning. Och Lexi bara sprang runt på mig. :)

Nog med saker från idag. Finns inge mer att säga, Sitter ju här just nu och oscoialiserar mig.


Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Min favoritlåt
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Detta anser jag om sex
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – Om du var sexton år och precis skulle välja gymnasielinje igen

Dag 13 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med
Dag 14 – Mina drömmar

Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – Den här månaden
Dag 18 – Ett ögonblick
Dag 19 – Det här upprör mig
Dag 20 – Det här får mig att må bättre
Dag 21 – Det här får mig att gråta
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Min favoritplats
Dag 24 – Det här saknar jag

Dag 25 – fula ovanor

 

 

Min bästa vän.

Jadu idag har jag faktiskt inte någon bästa vän, bar underbara vänner.

Men jag berättar om min allra bästa vän.

Hon heter Stephanie och är lika gammal som jag. Jag träffade henne i 6an och vi började i samma klass. Det började med att vi pratade smått i skolan och vi blev placerade i samma grupparbete och både gjorde.. ingenting. :P

Vi började umgås hemma och jag kommer fortfarande ihåg första gången jag sov hos henne. Den 15 januari 08 delade vi bff halsband. Jag fick det på morgonen på väg till skolan. Vi Var dom som gjorde allt tillsammans. Vi provade hur det var att dricka, röka, osv. Båda gick igenon en dålig fas tillsammans. Vi grät, skrattade, och bråkade. Vi delade äkta vänskaps kärlek. hon var mitt allt. Men en dag råkade vi prova olika håll i korsningen och hittade aldrig tillbaka till varandra tyvärr.  Enligt mig när jag följt bloggar och så har hon inte haft det lättaste och jag önskar att jag kunnat finnas där och givit en hjälpande hand. men men det gick bara inte. Men hon var den vännen jag nog litade mest på av alla. Den jag mådde sämst av att bråka me. När jag förlorade henne förlorade jag en stor del av mig själv. Än idag vet jag varken hur jag ska vara eller hur jag egentligen är. Är en person på utsidan och en annan inuti.

Menmen. Sånt är livet. :)

 

Har inget mer att säga.

Puss

// Malleh

 
 
ssteffih

ssteffih

23 februari 2011 02:15

hm .. får tårar när jag läser det här, igentligen så skulle vi behöva prata om allt som har hänt. men som ja sa förut, jag är inte samma person som jag var för nått år sen, du har läst min blogg och ah du har förstått att jag har haft det tufft, men det jag skriver i min blogg det är ingenting jämfört mot min verklighet och du skulle faktiskt inte tycka om mig om du bara visste .. men jag kan erkänna, jag saknar dig det gör jag. men jag vet bara inte vaad jag ska göra .. <3

http://www.ssteffih.bogg.se

Mikaela Halvorsen

24 februari 2011 15:48

hm.. vet inte vad jag ska säga..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards