Malleh's

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Min ängel!

Av Mikaela Halvorsen - 12 februari 2011 22:22

Jag vill bara berätta hur mycket jag verkligen älskar en person.

För två år sedan var mitt liv helt upp&ner vänt. Allt var åt helvete.

Jag mådde som sämst, mina vänner mådde inge bra, jag var kär i helt fel personer men som jag nog ändå inte tycker är fel och inte står för. Men jag förstod inte vad jag gjorde här. Men en dag började en helt främmande person prata med mig, vi hade aldrig pratat förut.

Det ena blev till det andra, vi började träffas själva även om vi inte ens pratade med varandra. Och sen frågade folkm om vi var tillsammans, vi var inte det men vi lurade folk. Men en dag så sa vi att det känns ju liksom som om vi är tillsammans, Oh vi bestämmde att vi var det. Dom hära två åren med den här personen har nog varit dom två bästa åren i mitt liv. Jag har  gjort dumma saker, väldigt dumma saker. Jag har sårat honom om och om igen. Jag har mått mina sämsta dagar. Men vet ni? Har stod kvar vid min sida ändå. Helt ärligt, utan honom hade jag fan inte suttit här i dag. Jag hade nog inte orkat med livet. Men han har fått mig att se med andra ögon.

Han är den som får mig att vilja öppna mina ögon på morgonen. Han som får mitt hjärta att fortsätta slå. Att mina läppar ska få le och kroppen få skratta. Han är den jag är förälskad i, den jag älskar av hela mitt hjärta. Jag älskar honom inte bara jag är såå himla kär i honom. Även om det kan ha blivit lite knasig och sjunkigt lite så ska vi nog allt klara det och få upp allt igen!

Om du läser detta vill jag verkligen att du ska förstå. Om jag är svartsjuk eller frågar mycket är det ju för att jag inte vill att någon ska få den bästa killen som finns, det bra som jag har det. Jag har dig och så vill jag ha det resten av mitt liv. Jag vet att det är dig jag verkligen älskar. Visst jag kanske bara är 16 år vad vet jag om förhållanden. Men Vi har klarat 2 år och många fler ska det blir! Vi klarar allt!

Jag hoppas du känner ungefär likadant baby.

Jag verkligen älskar dig sweet !   


  


Du är bäst!

 
 
Me

Me

13 februari 2011 22:00

Ni e så söta<33
Kram

http://Felizzia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Halvorsen - 27 december 2012 16:26

Att fylla arton är något jag längtat till då många av mina drömmar inte har gått att uppfylla förrän dagen kåt blir arton. Men ju närmare jag kommer ju tyngre känns det. Att bli myndig.. utan min pappa.. han ska ju finnas när jag blir stor? Se när ja...

Av Mikaela Halvorsen - 12 november 2012 18:12

.. endå säger vi hela tiden att vi dör av skratt... La upp lite bilder.. kan man se att emilio vuxit något enormt? Såå stor skillnad!!! Lilla killen ...

Av Mikaela Halvorsen - 11 november 2012 13:05

Jag har då skaffat mig en kille, eller snarare en man. Så otroligt längesen som jag kände migså här lycklig, glad, varm och kär! Den här killen har fångat mitt hjärta och allt känns rätt med honom. Jag vill dela mitt liv med honom, föralltid. Han är ...

Av Mikaela Halvorsen - 6 oktober 2012 10:13

Nu har de inte blivit mycket blogg, har pluggar så inormus. Hade prov igår, de var två frågor jag inte kunde men svarade endå.. hoppas på ett betyg ialf! Idag kommer min banan hit och vi ska ha roooligt. Ketchup ketchup punkt. Jo, jobbade för f...

Av Mikaela Halvorsen - 4 oktober 2012 10:37

Sitter och har historia för tillfället. Im tierd!! Blää Igår la jag mig för att sova kl 9 pga jag var lite trött men mestadels för att jag var så sjukt sugen på något men inte hade något.. så jag tänkte att om jag sover slipper jag bli förtvivla...

Välkommen till mig!


Jag är en tjej på snart 17 år.

I min blogg hittar man allt om mig och det jag gillar - allt från djur till matlagning - från bakning till foto - från naglar till pojkvännen.

Läs, njut och kommentera!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards